• het lijkt onmogelijk maar het kan zoo gebeuren dus laat 8er wat jij zou doen als TH opeens besluit te stoppen...

    ik zou t best erg vinde en k zou een tijdje depri zijn, maar nog wel steeds hun muziek luistere.
    en k zou waarschijnelijk via hun aderes een brief schrijfe dat ze niet moge stoppe ofzo(cool).
    want k denk dat supper veel fan's teleurgesteld zoude zijn ,tog:S.

    greets sissle(doeg)


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    k xou het idd wel erg vinden maar niet doodgaan ofzoow ik vin het natuurlijjk wel jmmr maar sla hun dat zouden willen ok het is hun beslissing...

    xx


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Wooohoooohoooow:P
    wat doet iedereen zo Depri
    Zijn er hier geen mensen van de actie...
    Like Me(A)
    OKeee, 1st en Vooral, ik begin een mega-actie, Ik laat grote Borden,Panelen,wegen, Gebouwen, beschilderen en Maak campagnes VOOR TH:D
    Dan Laten we een Handtekeningen steunboek rondgaan op het internet, daarin zet iedereen zijn steunbetuiging, wrm ze vn TH houde, wrm ze NI moeten stoppen...BLaBLaBLA, ge kent het wel e:D
    dan ga ik het hoogstpersoonlijk aan Tom & Bill in eigen persoon afgeven:D
    Dan ga ik ze nog nkeertje proberen te overtuigen *vrouwelijk charmes xD*
    En dan moeten ze wel toegeven ZEKER TOM xD
    Voila...het perfecte plan:D
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    Ik zou vertrekken naar Magdeburg en daar gaan wonen ofso. Dan zijn ze tenminste wel thuis!!



    Dan kom ik erbij wonen xd

    Wooohoooohoooow:P
    wat doet iedereen zo Depri
    Zijn er hier geen mensen van de actie...
    Like Me(A)
    OKeee, 1st en Vooral, ik begin een mega-actie, Ik laat grote Borden,Panelen,wegen, Gebouwen, beschilderen en Maak campagnes VOOR TH:D
    Dan Laten we een Handtekeningen steunboek rondgaan op het internet, daarin zet iedereen zijn steunbetuiging, wrm ze vn TH houde, wrm ze NI moeten stoppen...BLaBLaBLA, ge kent het wel e:D
    dan ga ik het hoogstpersoonlijk aan Tom & Bill in eigen persoon afgeven:D
    Dan ga ik ze nog nkeertje proberen te overtuigen *vrouwelijk charmes xD*
    En dan moeten ze wel toegeven ZEKER TOM xD
    Voila...het perfecte plan:D
    Xx(K)


    ik doe mee!!! :D ik vin het een geod plan ;) en voor 2 meisjes MOETEN ze wel zwichten :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wooohoooohoooow:P
    wat doet iedereen zo Depri
    Zijn er hier geen mensen van de actie...
    Like Me(A)
    OKeee, 1st en Vooral, ik begin een mega-actie, Ik laat grote Borden,Panelen,wegen, Gebouwen, beschilderen en Maak campagnes VOOR TH:D
    Dan Laten we een Handtekeningen steunboek rondgaan op het internet, daarin zet iedereen zijn steunbetuiging, wrm ze vn TH houde, wrm ze NI moeten stoppen...BLaBLaBLA, ge kent het wel e:D
    dan ga ik het hoogstpersoonlijk aan Tom & Bill in eigen persoon afgeven:D
    Dan ga ik ze nog nkeertje proberen te overtuigen *vrouwelijk charmes xD*
    En dan moeten ze wel toegeven ZEKER TOM xD
    Voila...het perfecte plan:D
    Xx(K)

    We zijn het altijd zo perfect eens he:D
    we hebben dan ook altijd de perfect plannen(A):P
    Xx(H)
    ik doe mee!!! :D ik vin het een geod plan ;) en voor 2 meisjes MOETEN ze wel zwichten :P


    everybody needs a song.

    tja wij zijn gewoon inet sissies :P zeg je het wel als we gaan verven? :P dan kan ik het vast kopen :P:P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik zou vertrekken naar Magdeburg en daar gaan wonen ofso. Dan zijn ze tenminste wel thuis!!


    Ooooh wat een goed idee:D! mag ik mee dan?:D
    Ik zou het ook heel erg vinde hoor:(...


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik zou vertrekken naar Magdeburg en daar gaan wonen ofso. Dan zijn ze tenminste wel thuis!!


    Ooooh wat een goed idee:D! mag ik mee dan?:D
    Ik zou het ook heel erg vinde hoor:(...


    Een tomaat is rood. Daah.

    ik zou naar zunder huis gaan en ze overtuigen dat ze muziek MOETEN maken ...(voor dat er iemand gewond raakt (?) ) en als dat niet lukt blijf ik gwn aan zn huis plakken letterlijk en figuurlijk en als het niet lukt ga ik gwn niet stoppen met wenen en op nix kunnen concentreren
    maar ze gaan tog nooit stoppen (alee ik bedoel tot zo lang dat ik leeft tog hoop ik XP muaha)

    Ik zou mee doen met dat verf panelen en handtekeningen plan XD en ik zou ook wel mee willen die handtekeningen afgeven XD

    tja wij zijn gewoon inet sissies :P zeg je het wel als we gaan verven? :P dan kan ik het vast kopen :P:P


    Haah, kzal iets laten wete als het zover is:D
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    Ik zou mee doen met dat verf panelen en handtekeningen plan XD en ik zou ook wel mee willen die handtekeningen afgeven XD

    Yeah Girl, you're IN!!!
    :D


    everybody needs a song.

    we zijn al met zn 3en ;)_ kunnen we wat meer verven :P en nog meer dharme :P oh ik zie het al helemaal voor me, wij daar vooraan en dan allemaal meisjes erbij :P whaha, hun helemaal kijken van wow waar komen die vandaan? :P:P (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    omg !! TH mag gewoon niet stoppen !!
    een normale fan zoals velen hier zouden het zoooo erg vinden !!
    Njha maar ik denk nu niet dat dat gaat gebeuren hoowr !!