• Er is een filmpje van tokio hotel dat duurt 57 sec.
    dat tokio hotel aangevallen word ZO ERG op 00:25 hoor je een knal dat Bill tegen het busje knalt dan zie je allemaal bewakers die bill bij zijn arm hebben en naar binnen brengen dat 5 sec. later zie je Tom heel boos met bewakers erachteraangaan terwijl allemaal mensen aan hem trekken dat hij zich dan losrukt en dan echt heel boos bijna het hotel inrent voor zijn broertje. WTF! ZO ERG WIE DOET DAT NOU????!!!!!!! Het is op youtube.nl en dat typ je tokio hotel aangevallen in en dan een filmpje van 00:57 sec.

    Oooh ja ! dat heb ik gezien ! ZOO ERG ! :o

    Btw ; ik heb gelezen dat ze zelfs een dreadlock uit tom zijn kop hebben getrokken ! Dat is echt kei erg !:O

    Btw ; ik heb gelezen dat ze zelfs een dreadlock uit tom zijn kop hebben getrokken ! Dat is echt kei erg !:O


    Wtf echt waar!!!!

    GVD Dit is echt niet meer normaal.

    Dat doe je toch niet bij die sexxy jongens!

    Dit gaat echt te ver.

    ja weet ik bij tom was er een dread uit en bij bill was een rib gekneust (las ik he las ik)


    don't Worry...Be gay.

    idd ze zijn gwn te sexy dat zal het wel zijnXD(srry ben melig alweer)


    don't Worry...Be gay.

    da filmke is al oud... ma da ware wl fans by want kem da erges een filmke gezien en da meiske ma "gustie, gustie" roepe WTF:D


    HaveFun!

    Jaa, het filmpje is al redlijk oud, khad het al veel gzien , mar nooit zo duidelijk, ma kweet ni wa er precies gebeurd want het zijn allemaal fans, Ge zit zo al die mensen daar staan met fototoestellen en gsmvast enz en ze zitte keiluid te krijsen voor TH dus volgens mij waren het gwn iets TE opdringerige fans.
    Ohja Bill was daarna aan het wene en moest een kalmeerpilleke innemen :( Erg eh
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    ik had gehoord dat Bill zelfs een rib gebroken heeft toen, maar dat filmpje is idd al oud.

    die is idd al heel erg oud... ik heb dat ook allemal gehoord maar later hoorde ik dat het gwoon de deur van het busje was en dat het een stunt was ofsoiets... en toen hoorde ik dat Tom er helemaal geen dread kwijt was en dat Bill m alleen gekneisd had... dus t is een beetje een vreemd verhaal... maar wel oud XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bill had rib gebroken :O

    iick hb dt filmpje oowk gesien egt so erg!!..
    iick haat die mense die dt bij hun hebbe gedaan..

    maar das toch geen waar, er waren gewoon heel veel fans bij hun, maar ze hebben zich niet bezeert, trouwens ze hebben diezelfde avond nog een concert gegeven XD zou moeilijk gaan hé met een gebroeken rib

    jah precies, dat dacht ik ook al...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    dat gaat idd wel moeilijk dus het is niet echt waar wat ik heb gelezen over dat bill 2 ribben gekneust had en bij tom een dread uit z n koppie XD


    don't Worry...Be gay.