• het lijkt onmogelijk maar het kan zoo gebeuren dus laat 8er wat jij zou doen als TH opeens besluit te stoppen...

    ik denk dat ik depri wordt.. :P off ik ga gillen en krijsen.. Ik ga net zoals ik altijd doe, hun muziek luisteren en posters bekijken:P

    XxX Daniella

    Ik zou gewoon mezelf gaan verdoven met muziek, zoals altijd... alleen maar beetje voor me uit staren, op zijn minst een week niks eten (en dat mag ikxD ik weeg tog 60 kilo ofzoxD) val ik lekker af... heb ik een mooi figuur, verhuis ik over een paar jaar naar Loitsche of Berlijn en ga ik ze opzoekenxD

    MENSEN PROBEER ALSJEBLIEFT GEWOON EEN HAPPY ENDING TE BEDENKEN EN NIET ERGENS UP IN THE SKY...daar zal je hoe dan ook tog eens belanden... hoef je nog niet te versnellen, kun je nu gewoon kijken of je het zo uithoud en actie te ondernemen!

    natuurlijk bewaar ik alle posters en als ze geen concerten meer geven, ga ik wel een andere band zoeken (klinkt hard, maar ik zal ze altijd in mijn hart dragen...) over een paar jaar als ik 16 ofzo band, staat er weer zo'n band op... van een jaar of 16-18 mooi mijn leeftijd dan, word ik daar gek op en komt het allemaal mooi goed... onthoud dat het wel mogelijk is om van iets of iemand anders te houden net zoveel als van onze schatten Tom, Bill, Gustav & Georg... je zult het wel meemaken, dus niet wanhopen!!

    zooo dat was de wijze raad van oma Doo (A)

    xxx doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    DOODGAAN!!!
    nee serieus ik zou het heel erg vinden!!!
    maar nee ik zal geen zelfmoord plegen ofzo!!ik zal gwn ieder dag naar hun liedjes luisteren en het proberen acepteren!
    kiss helga(K)

    Eerst ff dépri zijn, dan een poging doen om hun terug muziek te laten maken {De verfactie? xP} Als dat niet lukt weer ff dépri zijn, maar dan het aanvaarden, posters zéker laten hangen, muziek blijven luisteren, … Maar ik zou er niet helemaal onderdoor gaan want ik ben ook heel erg fan van andere bands ^^ Bijna zoals van TH zelfs xO {Ja, vermoord me maar xP Maar TH is me wel het 'dierbaarst' hoor xP} Dus… I'll be allright, nja na een tijdje x)
    MAAR ze stoppen toch lkkr niet xD Dus wrm denk ik er dan over na? xP
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik zou het wel erg vinden.
    Maar ik zou niet depri worden.
    Hun muziek blijft voor altijd bestaan.
    En daar gaat het tog om.
    Het is niet als ze stoppen dat de musiek verdwijnt ofzo.

    Ik zou het wel erg vinden.
    Maar ik zou niet depri worden.
    Hun muziek blijft voor altijd bestaan.
    En daar gaat het tog om.
    Het is niet als ze stoppen dat de musiek verdwijnt ofzo.(flower)(flower)(flower)