• Lieve mensen. Wij (DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (Inclusief haar kettingzaag), Sparky, CR7, Iris00TH, Yria en XDeadGiirlX) irriteren ons mateloos aan de mensen die Gastenboek berichtjes sturen met de vraag of wij hun profiel willen nomineren. We bedoelen; Kinders! Dat is verboden. Tegen de spelregels! Einde discussie. Punt uit. Wij Quoten:

    Het is niet toegestaan om reclame berichten te versturen om zo stemmen te winnen!

    Bovendien krijgen de mensen die het wél verdienen zo geen kans om te winnen, alleen omdat zij het wel eerlijk spelen.
    Ons lijkt het een goed plan om de mensen die toch reclame maken te diskwalificeren voor de award van die week. Zo krijgen de mensen die het wel eerlijk willen spelen een kans om te winnen en krijgen we geen baggerprofielen in de top 10 (Serieus, sommigen zijn niet mooi en een nominatie niet waard)
    Wat denken jullie (lees; Rutger) hiervan?
    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.


    Bored.

    Hmhm klopt, ik heb ookal verschillende waarschuwingen hierover gestuurd naar users.

    Oeh Niksel heeft idee erover! Als Mods nou de mogelijkheid krijgen om mensen te diskwalificeren ofzo?

    Ja, zoiets gaat het dan idd worden...


    Dit is mijn signature...

    GROOT GELIJK
    ik ben het kotsbeu !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    SceneKid << maakt reclame voor nominatie !!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Yea, kreeg net ook berichtje van haar

    Ik vind dat jullie best gelijk hebben :P


    What's wrong whit loving someone?

    Omg, ik ben heel even slapen en meteen zoveel reacties *viert feestje* Damn, Rutger was weer goed bezig =D
    Reclame maken op je profiel zelf is niet erg, daar val je geen mensen mee lastig. Maar die reclameberichten in je GB zijn vreselijk! Dus ook als anderen reclame voor je maken in een GB.


    Bored.

    En ik kan zo wel heel veel meiden aanwijzen die reclame maken voor nominaties >.<


    Bored.

    Idd, echt vervelend -_-.

    Ik heb nu ook gwn een Oproep op m'n profiel staan hoopt dat het werkt!

    xx Sam(H)

    Ik vind het echt kud :O
    Normale reclame is ook kud, maar dit al helemaal..


    all I want for christmas is a girlfriend

    En dit krijg ik dus net in mn gastenboek gedropt -.-"

    BILLxRUULT zei op 8 juli 2008 - 11:17:
    Haajj,
    zou je myn profiel willen nomineren ,?
    xx dankuu


    Bored.

    mee eens!!

    ik heb nu al zoveel berichten in men GB staan of ik hun quizen wil maken of nomineren of hun profiel-.-
    -GEEN toegang voor BEDELAARS-!!!( behalve men vrienden dan hea:P)

    -xXx- astrid


    I'ts so cute and fluffy!

    geweldig idee, ik heb echt al veel van die reclame berichtjes gekregen -.-'


    And all the girls in the front row scream your name.

    Het is ook gewoon dat je dan zwaar geen leven hebt..XD

    Zo belangrijk is zo'n award toch ook niet.. wat heb je eraan..?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.