• Lieve mensen. Wij (DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (Inclusief haar kettingzaag), Sparky, CR7, Iris00TH, Yria en XDeadGiirlX) irriteren ons mateloos aan de mensen die Gastenboek berichtjes sturen met de vraag of wij hun profiel willen nomineren. We bedoelen; Kinders! Dat is verboden. Tegen de spelregels! Einde discussie. Punt uit. Wij Quoten:

    Het is niet toegestaan om reclame berichten te versturen om zo stemmen te winnen!

    Bovendien krijgen de mensen die het wél verdienen zo geen kans om te winnen, alleen omdat zij het wel eerlijk spelen.
    Ons lijkt het een goed plan om de mensen die toch reclame maken te diskwalificeren voor de award van die week. Zo krijgen de mensen die het wel eerlijk willen spelen een kans om te winnen en krijgen we geen baggerprofielen in de top 10 (Serieus, sommigen zijn niet mooi en een nominatie niet waard)
    Wat denken jullie (lees; Rutger) hiervan?
    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.


    Bored.

    Mijn hele gastenboek stond vol met van die berichten. Ik heb niet geantwoord, niet genomineerd maar wel de berichten uit mijn gastenboek verwijderd.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.


    Jaaaa! Mijn kettingzaag [A]. En als nu nog mensjes in mijn gb droppen of ik hun profiel wil nomineren word ik geweldadig en ga ik hem gebruiken en dan doe ik een Bloody Mary imintatie [A].

    Oké, laat het duidelijk zijn dat ik het met die diskwalificatie helemaal eens ben ! =D

    Xx <3

    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.
    Jaaaa! Mijn kettingzaag [A]. En als nu nog mensjes in mijn gb droppen of ik hun profiel wil nomineren word ik geweldadig en ga ik hem gebruiken en dan doe ik een Bloody Mary imintatie [A].
    Oké, laat het duidelijk zijn dat ik het met die diskwalificatie helemaal eens ben ! =D
    Xx <3

    Ik doe mee met mn zweepje!


    Bored.

    Goed idee x).
    Gisteren wel meer dan 5 berichten daarvoor in mijn gastenboek gekregen.


    I recycle my thoughts.

    ik heb een lijmpistool en ben niet bang deze te gebruiken (6)

    haha! (:

    good job!


    it's cool to know nothing.

    Oeh! Lijmpistool, kettingzaag en zweepje in de aanslag! Muahaha (6)


    Bored.

    yeeah super!! geen vervelende stomme reclames !! way to go people!!

    xxx me

    Oeh! Lijmpistool, kettingzaag en zweepje in de aanslag! Muahaha (6)


    Daar wil ik nog wel een shockgun bij gooien :P [of is dat heel gemeen xD?]

    Maar ik vind het wel fijn dat er ook nuttige dingen opgelost worden en niet alleen van die dingen zoals gesanik over.. ik wil deze of deze smilie :P

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaja, we hebben er weer 1:

    SceneKid zei op 8 juli 2008 - 13:23:
    heejj
    Ik ben Jolienà,
    ik kom je lief vragen of je eens op men profiel wou kijken en het A.U.B zou willen nomineren
    -Alvast bedankt
    xXx
    pS: Spelregels boeien me niet




    Bored.

    ik ben het er helemaal mee eens...
    Heb een voorstel:
    alle gb-berichtjes moeten eerst goedgekeurd worden door een mod voordat ze verschijnen, dan zijn er btw wel meer mods nodig...
    of dat bepaalde woorden worden geblokt...

    Dat is veel te veel werk. Bovendien maakt dat het communiceren via Quizlet nog moeilijker en langzamer dan het al is. Mij lijkt het het beste als we gewoon de mensen die reclame maken voor nominaties diskwalificeren.


    Bored.

    reclame delete ik btw toch al meteen uit mijn gb, XD

    Dat is veel te veel werk. Bovendien maakt dat het communiceren via Quizlet nog moeilijker en langzamer dan het al is. Mij lijkt het het beste als we gewoon de mensen die reclame maken voor nominaties diskwalificeren.
    klopt...
    maar het is moeilijk te checken...
    ik bedoel: ga jij maar eens elke dag alle profielen langslopen op reclame?

    (...)klopt...
    maar het is moeilijk te checken...
    ik bedoel: ga jij maar eens elke dag alle profielen langslopen op reclame?

    Gewoon een knopje waarmee je het bericht kunt melden bij de moderators lijkt me voldoende :)


    Dit is mijn signature...

    Oh, dat is vaak al heel simpel te zien aan hoe vaak iemand genomineerd is x'] Als dat asociaal vaak is kun je er al bijna vanuit gaan dat ze reclame hebben gemaakt en vanuit daar is het heel simpel.


    Bored.