• Lieve mensen. Wij (DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (Inclusief haar kettingzaag), Sparky, CR7, Iris00TH, Yria en XDeadGiirlX) irriteren ons mateloos aan de mensen die Gastenboek berichtjes sturen met de vraag of wij hun profiel willen nomineren. We bedoelen; Kinders! Dat is verboden. Tegen de spelregels! Einde discussie. Punt uit. Wij Quoten:

    Het is niet toegestaan om reclame berichten te versturen om zo stemmen te winnen!

    Bovendien krijgen de mensen die het wél verdienen zo geen kans om te winnen, alleen omdat zij het wel eerlijk spelen.
    Ons lijkt het een goed plan om de mensen die toch reclame maken te diskwalificeren voor de award van die week. Zo krijgen de mensen die het wel eerlijk willen spelen een kans om te winnen en krijgen we geen baggerprofielen in de top 10 (Serieus, sommigen zijn niet mooi en een nominatie niet waard)
    Wat denken jullie (lees; Rutger) hiervan?
    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.


    Bored.

    Honey's!

    Ik heb nog iets hatelijks gevonden wat 't liefst ook uitgeroeid mag worden..

    Het is raar maar hat werkt ! Wil je het portret zien van je ware liefde ? stuur dan het bericht aan 10 personen en gaat op deze site :

    http://patatina-val.ifrance.com/liefde.html


    Wie weet op wat voor een site je dan terecht komt? Ik heb er maar niet opgekeken, straks krijg je een virus of zo. 't Is gewoon grote onzin en alleen maar gigantisch hinderlijk om te krijgen.

    Oe, ik heb trouwens nog iemand voor de blacklist *evil grin* (6)
    daXchick

    Maar tof dat er iets aan gedaan wordt! (Om terug te komen op het oorspronkelijke topic (A))

    xXx (H)


    FML

    ik krijg veel van die berichten maar alleen als ik het ook mooi vind nomineer ik ook amders niet

    (K)

    Met dank aan CR7 heb ik daXchick toe kunnen voegen aan onze Blacklist. Thx, CR7!


    Bored.

    IDD!

    Van die stomme berichten;

    Hee, ik vind jou quizen heel leuk, ik stem op je, stem je ook op mij?

    -.-'

    sluit ik me volledig bij aan!

    xmarloes. (:

    me 2

    egt een super idee
    het is zwaar irritant


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik krijg veel van die berichten maar alleen als ik het ook mooi vind nomineer ik ook amders niet
    (K)

    Er zijn genoeg mensen die klakkeloos nomineren, zonder te kijken of dat profiel uberhaupt wel mooi is.


    Bored.

    Ik heb zoiezo al haat aan reclame!
    Dus ik trek me er gewoon nix vanaan. =D
    En ik denk dan altijd;
    als jij wil dat ik jou nomineer, dan moet je maar zorgen dat je een mooi profiel heb,
    anders heb je peg gehad.


    AAP

    goed idee


    Live life limitless.

    omgosh, ja ik ben het helemaal eens!
    dat gezever in je gb is echt irritant ><
    Je kan gewoon een award winnen zonder te mauwen hoor ;)
    kijk maar naar thexidiots ;)

    Klopt! ThexIdiots hebben het ook gered zonder reclame maken x']


    Bored.

    Tzal wel zijn ^^
    Maarhja, ThexIdiots zijn nu eenmaal geweldig x'D
    omgosh egoboost, sorry ^^

    ik vind dat ook jah !
    maar, ik erger me eigenlijk niet aan die verichten want ik besteed er geen aandacht aan ..
    ik let er gewoon totaal niet op, en doe dat niet eens express XD
    xx <3

    Zo, het topic is weer open. Alsjeblieft hou het gezellig oke? ^^' -smeekt-

    Zo, het topic is weer open. Alsjeblieft hou het gezellig oke? ^^' -smeekt-

    We gaan ons best doen >.< Maar ze moeten niet weer beginnen met mij dom noemen (N)


    Bored.