• Lieve mensen. Wij (DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (Inclusief haar kettingzaag), Sparky, CR7, Iris00TH, Yria en XDeadGiirlX) irriteren ons mateloos aan de mensen die Gastenboek berichtjes sturen met de vraag of wij hun profiel willen nomineren. We bedoelen; Kinders! Dat is verboden. Tegen de spelregels! Einde discussie. Punt uit. Wij Quoten:

    Het is niet toegestaan om reclame berichten te versturen om zo stemmen te winnen!

    Bovendien krijgen de mensen die het wél verdienen zo geen kans om te winnen, alleen omdat zij het wel eerlijk spelen.
    Ons lijkt het een goed plan om de mensen die toch reclame maken te diskwalificeren voor de award van die week. Zo krijgen de mensen die het wel eerlijk willen spelen een kans om te winnen en krijgen we geen baggerprofielen in de top 10 (Serieus, sommigen zijn niet mooi en een nominatie niet waard)
    Wat denken jullie (lees; Rutger) hiervan?
    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.


    Bored.

    Dat wat Rutger zegt kan natuurlijk ook x']


    Bored.

    Ik erger mij er ook aan, en doe er niet aan mee. Als je zoiets bij me plaats nomineer ik je net niet, dus het is verloren moeite. Maar er zijn mensen die het wel doen, en ik vind ook dat ze dan geen recht meer hebben op de award. Goed gesproken allemaal :)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    heel goed idee!!

    (hoera)Wat rutger zegt vind ik een goed idee xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik durf da nie eens vrage aan andere mense ds das makkelik xD

    Ik sluit me dr volledig bij aan! Ik word er ook helemaal gek van dat ze pbs, gbs sturen dat ik hu8n profiel moet nomineren.. En sommige daarvan hebben egt een vet lelijk profiel dus dan is het vet oneerlijk!

    xx


    One of the Duo Of Evilness

    Hehe, ben ik daar ook eindelijk vanaf. Erger me er altijd dood aan :S

    SUPER PLANN JEEHH


    We can only learn to love by loving.

    Het worden er steeds meer die reclame maken. BeautifullLie is er ook mee bezig, LUVxYAxTOM en EmoLovesTH ook x']


    Bored.

    Super!!

    Goed plan echt :D

    geweldig idee
    bn die berichtjs wel al beu


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    helemaal mee eens.. denk je.. hee der heefti emand wat in mijn gb geschreven.. dus hyper naar je pagina toe.. is het reclame.. dat is zwaar klote!!


    HenkAddicted <33

    good plan ben het er mee eens!

    Lieve mensen!
    Mijn lieve xLollyPop en ik hebben een nieuw topic gemaakt met een blacklist van mensen die reclame maken!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3514
    Alstu x']
    Kisz <33


    Bored.

    ik had overlaatst iemand gewaarschuwd, mr die luisterde niet.. dus zou ik het handig vinden^^