• Lieve mensen. Wij (DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (Inclusief haar kettingzaag), Sparky, CR7, Iris00TH, Yria en XDeadGiirlX) irriteren ons mateloos aan de mensen die Gastenboek berichtjes sturen met de vraag of wij hun profiel willen nomineren. We bedoelen; Kinders! Dat is verboden. Tegen de spelregels! Einde discussie. Punt uit. Wij Quoten:

    Het is niet toegestaan om reclame berichten te versturen om zo stemmen te winnen!

    Bovendien krijgen de mensen die het wél verdienen zo geen kans om te winnen, alleen omdat zij het wel eerlijk spelen.
    Ons lijkt het een goed plan om de mensen die toch reclame maken te diskwalificeren voor de award van die week. Zo krijgen de mensen die het wel eerlijk willen spelen een kans om te winnen en krijgen we geen baggerprofielen in de top 10 (Serieus, sommigen zijn niet mooi en een nominatie niet waard)
    Wat denken jullie (lees; Rutger) hiervan?
    Kisz DarkPassion, MeLUFTBillio, BadPrincess, xLollypop (en haar kettingzaag), Sparky, CR7, Yria, XDeadGiirlX en Iris00TH.


    Bored.

    Ik ben het helemaal eens met je. x)
    Al dat gezeik van nomineer me. x__X
    Ha-te-lijk. ><
    En ThexIdiots deden het inderdaad zonder. (;
    x

    Ik ben het helemaal eens met je. x)
    Al dat gezeik van nomineer me. x__X
    Ha-te-lijk. ><
    En ThexIdiots deden het inderdaad zonder. (;
    x

    Idd Isaa =D

    supergoed plan ! das nog irritanter dan het gesmeek om quizlets te maken !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Goed idee ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    goed idee:D

    x


    hou je mond joh =')

    Das inderdaad vervelend. Waar fora zijn, is spam -_-


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed idee! ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik kan misschien wel een domme vraag gaan stellen nu: maar je kan toch niet meer stemmen?Of wel??

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    gnaaaaah>.<
    Blijheid! Geen rotberichtjes:P Die komen er bij mij gelukkig sowieso al niet veel in, maar het gaat om het idee(A).


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Er zijn steeds meer leden die het gewoon niet weten , ze komen niet op het forum , weten begott niet wat het forum is ,, kan het niet ergens in het groot op de site zelf komen want het is idd zéér irritant!

    good idea