• Ja dudes, ik denk dat ik het heb :O

    Ik wil m'n haar zo doen in de vakantie.
    Wat vinden jullie?
    Do or don't?

    Edit:
    Oke wel dus. ^^
    Iemand echt goeie tips om m'n haar zo snel mogelijk te bleken?

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja oke, arm haar. Nah het mag niet zeiken. Ik heb er zoveeeel maskers in gepleurt de laatste tijd. Tis een beetje té soepel nu.
    Plus alle dooie punten eraf, en het is weer 'kort.'

    Moet kunnen toch? :O
    Zwart ish saai en staat me niet.


    Ik vind dat zwarte wel leuk:O maar dit is ook wel hip:D Aan mij heb je dus niets..

    Maar ff serieus, heb jij tips voor mij hoe ik m'n moeder zover kan krijgen dat ik het ook mag verven? Want ze zeurt altijd daarover...(huil)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik denk dat het je gaaf gaat staan :'D Dus: doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geke schreef:
    (...)

    Ik vind dat zwarte wel leuk:O maar dit is ook wel hip:D Aan mij heb je dus niets..

    Maar ff serieus, heb jij tips voor mij hoe ik m'n moeder zover kan krijgen dat ik het ook mag verven? Want ze zeurt altijd daarover...(huil)

    vraag eerst highlights :P En als die erin zitten ga dan zeuren dat je t lelijk vind en over wilt verven. xD

    Doooo, zekers Ö


    Mew <3

    nice, maar idd wel slecht voor je haar ;P


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    Ja, zeker doen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Doen!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik zou het doen. ;D


    -

    Oke wel dus. ^^
    Iemand echt goeie tips om m'n haar zó snel mogelijk te bleken?

    Ik heb er gewoon ontkleuring ingedonderd, toen werd het een beetje oranje, maar op me uitgroei wel wit. En de dag erna heb ik het nog een keer ontkleurd en toen was het wel goed gelukt. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Ik heb er gewoon ontkleuring ingedonderd, toen werd het een beetje oranje, maar op me uitgroei wel wit. En de dag erna heb ik het nog een keer ontkleurd en toen was het wel goed gelukt. (:

    Had je het ook écht zwart? :o

    Hahaha, ik had het ook zwart ja :'P


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    En als je het niet helemaal vertrouwd, pleur je er eerst highlights in met dat ontkleuringsspul? Of coupe de soleil, hoe dat ook moge heten. En dan maak je elke keer steeds meer highlights, tot het witblond is. Misschien een veiligere manier als je het toch niet helemaal vertrouwd. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik wil ook blonder haar, maar mag het niet aangezien het haar van mijn nicht afgebroken was toen ze het bleekte. :'D

    Dat je het gaat doen je eigen keuze.. Maar zoals het nu zit is het leuker.


    Niet geschoten is altijd mis..