• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Sommigen die zijn al stevig van zichzelf, doordat het bijvoorbeeld in de familie zit. Dus die kunnen er niks aan doen. Maar mensen die zich alleen maar volproppen en niet veel aan sport of beweging doen, die wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Half eens & half oneens.

    Sommige kunnen er niets aan doen en andere hebben het helemaal zelf zover laten komen.


    A. ikmisje.

    niet alle..
    sommige zijn gewoon meer 'steviger' gebouwd.

    een vriendin van mij is ook dikker.. en ze doet echt moeite om af te vallen, wat ze ook probeert het lukt haar gewoon niet.


    Dumdidido

    Sunflower schreef:
    Half eens & half oneens.

    Sommige kunnen er niets aan doen en andere hebben het helemaal zelf zover laten komen.



    ja idd..


    Dumdidido

    Ligt eraan, als je een ziekte hebben dan kun je er niks aan doen. maar als je snoep verlsaaft bent ofzo, of iets anders dan wél. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Sommige kunnen eraan doen en sommige dan weer niet he...


    Stop wishing, Start doing..

    De meeste wel volgens mij,maar zeker niet allemaal. Sommige mensen zijn van zichzelf zo. En wanneer kinderen dik of mollig zijn vind ik dat een beetje de ouders hun fout.


    Everyone smiles in the same language.

    Niet als het genetisch is.
    Anders wel.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je groot gebouwd bent, dan kan je daar niets aan doen.


    everything you imagined, and more...

    Niet iedereen, iemand die ik ken is echt zwaarlijvig door een ziekte... daar kan toch niets aan doen..
    X


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Sommige wel andere niet
    door ziekte ensoow maar als je alleen vet eet ni beweegt enzoo dan moet ni verschiete als ge dik zijt okee ik beweeg ook ni ma ik ben eigenlijk ni dik ofsow duss da verschilt ook allemaal vn persoon tt persoon hé

    Oneens.
    sommige wel, maar sommige mensen kunnen een traagwerkende schildklier hebben en daar kunnen ze niets aan doen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Soms wel, soms niet. Het is namelijk zo dat in je dna je lichamelijke (en erfelijke) standaardgewicht staat vastgesteld. Bij de een is dit 70 kilo, bij de ander 170. Weegt het lichaam meer of minder dan dat standaardgewicht, dan zal het er alles aan doen om er naar terug te keren.

    Sommige dikke mensen echter vechten dit weer aan met 3445784390583920753890247880 chocoladerepen, zakken chips, roomtaarten en spare ribs op een dag.
    Ik ben dus neutraal. (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Als ze zonder meer al dik zijn en dan nog steeds veel blijven eten en niet bewegen, dan is het eigen schuld.
    Je moet is zo'n pizza + drinken + chocolade en al die dingen samen stoppen en fijnmalen.
    Dan zet je het in een ruimte waar het minstens 36 graden warm is. (zoals in je lichaam)
    Kijk maar wat er dan over een uur gebeurt.
    Ik denk dat je na die experiment nooit nimmer eten zou willen aanraken xd.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, de meesten wel.


    Life is hard and then we die