• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Dat ligt eraan ^^


    you are everything that runs through my veins.

    Sommige wel, sommige niet.
    Als je van kindsa f aan al dik bent, dan hebbenje ouders ook de schuld of zoiets.
    Anderen zijn gewoon dik geboren, die kunnen daar neits aan doen of hebben die ene ziekte waardoor je niets anders doet dan vreten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    daar ben ik helemaal niet mee eens, mijn moeder is 'dikker' en zij eet altijd héél gezond


    What if your best isn't good enough?

    niet mee eens ik heb problemen met men gezondheid waardoor ik nie zomaar kan gaan dieeten maar ja ik vind me goed zo ik ben nu nie egt dik ma ok nie dun

    niet allemaal
    sommige hebben het in hun genen zitten
    en daar kan je niet echt zoveel aandoen
    sporten maar ja


    One Day you'll remember me...

    Ja en nee.
    Ofwel eet je gewoon veel ofwel heb je een ziekte.


    - hoi ;D

    echt dikke mensen wel, maar ik ben stevig en heb dat geërft van mijn vader XD whaaa


    T O K I O H O T E L < 3

    sommigen wel, sommigen niet, sommigen mensen hebben het overgekregen van hun ouders en sommigen eten gewoon te veel en te vet. Ik ehb het van mijn ouders overgekregen -__-


    Just a simple "I love you" (:

    Sommige wel, sommige niet.

    Als je iets van een ziekte hebt, kan je er niets aan doen. Maar ik ken iemand die is echt mega dik, en die zegt dus dat het door haar oma komt ._. wtf, geef de schuld maar aan je oma -ze eet echt als we bijv. met zn 6en zijn, de hele zak chips leeg, terwijl de andere nog niets hebben gehad. En dan zeggen dat ze geen overgewicht heeft. Damn, dan heb ik dus echt anorexia ._.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Sommige wel,andere niet. Soms ligt het eraan of je een ziekte hebt of dat je ouders je alleen maar ongezond eten geven.

    oneens
    Medicijnen kunnen dat ook als bijwerking hebben en je kan ook gewoon zo gebouwd zijn.


    because i knew you, i have been changed for good

    Oneens.
    Zoals sommige mensen zeggen; Sommige hebben het wel aan zich zelf te danken.
    Maar soms ligt het ook aan iets anders. Sommige kinderen worden ook volgestouwd door hun ouders.
    Of het ligt aan hun bouw.

    Wat noem je dik ? Ik ben breed, en daar kan ik niks aan doen, zo ben ik geboren. Ik let er wel heel erg op, maar ik zal gewoon nooit een platte buik hebben. Is dat dik ? Als je dat dik vind, ben ik het er mee oneens. Sommige mensen hebben het gewoon aan zichzelf te danken, anderen niet. Ik niet dus :') maar ik ben het oneens met de stelling dus. haha. kutverhaal ;$


    hell is empty and all the devils are here.

    Het kan twee kanten hebben
    Kijk sommige mensen hebben een ziekte en komen veel aan, en sommige mensen eten normaal maar komen gewoon toch aan.
    Maar sommige eten gewoon echt te veel.


    dress me, i'm your mannequin.

    Geen mening ;x


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.