• Jeaman, mijn mama las net zo'n stukje voor in de krant. Een man werkte in een soepfabriek en hij was een soepketel van twee meter schoon aan het maken toen het deksel ineenst toe viel. Een paar seconden later was de ketel vol gelopen met hete soep. Die man is gewoon verdonken én verbrand. Ik vind het zo gross en zielig.


    Als er hier al een topic over was, sorry, ik zag het niet o_x

    O_O wow kom zo aan je einde:S
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hmmm, da's echt erg!ö
    Zo hoor je niet te eindigen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    creepy ;o

    Hoe kan die soepketel vol met soep lopen dat het deksel erop is gevallen Oo

    o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    JOYCESTYLE schreef:
    Hoe kan die soepketel vol met soep lopen dat het deksel erop is gevallen Oo
    volgens mij zitten er buizen verbonden met kranen die aanslaan als het deksel toevalt? :P

    JOYCESTYLE schreef:
    Hoe kan die soepketel vol met soep lopen dat het deksel erop is gevallen Oo

    Eén of andere leiding?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Woow, dat is erg... Eh.. Ik weet niet welk woord ik hiervoor zoek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is een best grillig verhaal. >-<
    Damn.

    ParodyOnLife schreef:
    (...) volgens mij zitten er buizen verbonden met kranen die aanslaan als het deksel toevalt? :P

    Kan wel. Maarja,toch wel erg om zo te eindigen Oo'

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Kan wel. Maarja,toch wel erg om zo te eindigen Oo'
    INDD ><

    Dan hoop ik voor die man, dat de soep zo heet was dat hij gelijk dood was x_X> Trouwens als hij geluk heeft gehad kan het zijn geweest dat hij al gestik is door de rook/stoom die er vanaf komt als er idd soep door zo'n buizen geleid worden. Gosh, wat erg >.> Waar is dat gebeurd dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Dan hoop ik voor die man, dat de soep zo heet was dat hij gelijk dood was x_X> Trouwens als hij geluk heeft gehad kan het zijn geweest dat hij al gestik is door de rook/stoom die er vanaf komt als er idd soep door zo'n buizen geleid worden. Gosh, wat erg >.> Waar is dat gebeurd dan?
    Indd, dat hoop ik ookwel. Ik weet niet waar het gebeurd was o_x dat zei mama niet. Ze meldde het toen ik de tafel aan het afkuisen was, dus kon ik zelf niet kijken (boeit je vast niet maarsoit.)

    KirstenSnaps schreef:
    Dan hoop ik voor die man, dat de soep zo heet was dat hij gelijk dood was x_X> Trouwens als hij geluk heeft gehad kan het zijn geweest dat hij al gestik is door de rook/stoom die er vanaf komt als er idd soep door zo'n buizen geleid worden. Gosh, wat erg >.> Waar is dat gebeurd dan?
    idd.. hopelijk is hij gestikt in de rook/stoom anders zou het wel heel heet zijn geweest, die ketels zijn best groot, toch?


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Hmm, smakelijk.
    Ik zag zo eens in CSI zo van een vent en die had een grote wonde aan zijn hoofd en die was zijn bad ingekropen en de hete kraan was aan et lopen. Die vent was like doodgebloed en da water bleef maar lopen. En die vent werd helemaal gekookt. En toen was er een sopeje van hem gemaakt.