• Jeaman, mijn mama las net zo'n stukje voor in de krant. Een man werkte in een soepfabriek en hij was een soepketel van twee meter schoon aan het maken toen het deksel ineenst toe viel. Een paar seconden later was de ketel vol gelopen met hete soep. Die man is gewoon verdonken én verbrand. Ik vind het zo gross en zielig.


    Als er hier al een topic over was, sorry, ik zag het niet o_x

    Je zal 't maar hebben..


    I clicked my heels and wished for you.

    LoveLetterJB schreef:
    (...)idd.. hopelijk is hij gestikt in de rook/stoom anders zou het wel heel heet zijn geweest, die ketels zijn best groot, toch?
    Ja klopt, en die soep is over de 100 graden, zo'n ketel word bloetje heet. Dus als het bloed van je lichaam 100 graden bereikt ben je meteen dood, dus misschien ergens wel een geruststelling want als je er zo over nadenkt was hij waarschijnlijk vrijwel meteen dood.
    God, waarom weet ik dit soort dingen? Ziekelijk o,O


    Wie du mir, so ich dir.

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Indd, dat hoop ik ookwel. Ik weet niet waar het gebeurd was o_x dat zei mama niet. Ze meldde het toen ik de tafel aan het afkuisen was, dus kon ik zelf niet kijken (boeit je vast niet maarsoit.)
    Haha, afkuisen is toch afruimen/schoonmaken? Naja, haha altijd interesant om te horen. ^^ Maar iewh, bah. Ik vind het verhaal eigenlijk toch wel heel erg ranzig en goor. >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Haha, afkuisen is toch afruimen/schoonmaken? Naja, haha altijd interesant om te horen. ^^ Maar iewh, bah. Ik vind het verhaal eigenlijk toch wel heel erg ranzig en goor. >.<
    ja indd, :'d hehe, dialecten toch. Jaa, ik vond het best wel vies en zielig toen ik het hoorde. >< ik heb echt medelijden met dat gast, al is hij er nu niks mee.

    ParodyOnLife schreef:
    (...) ja indd, :'d hehe, dialecten toch. Jaa, ik vond het best wel vies en zielig toen ik het hoorde. >< ik heb echt medelijden met dat gast, al is hij er nu niks mee.
    Haha ja af en toe dat pik ik wel eens van die woordjes op :'). Maar ja, ik heb idd ook meedelijden met zijn familie. Wat nou als hij nog kleine kindjes heeft ofzo? Wat zielig!!:S


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat doet me denken aan de Vesuvius die uitbarstte bij Pompeii. Vreselijk drama.


    No growth of the heart is ever a waste