• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen moeten bij hun geboorte een chip ingeplant krijgen zodat misdadigers makkelijker gevonden moeten kunnen worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Willom schreef:
    Naa, dr is ook nog zoiets als privacy, dus nee.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oneens. Maar een klein deel is gewelddadig, dus dan is het 'overbodig' bij die alle andere mensen.

    Waarom geven we alle misdadige baby's geen chip? :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Waarom geven we alle misdadige baby's geen chip? :Y)

    Hahaha x'D
    Misschien is dat wel een goed idee?

    Bye bye privacy (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tegen en voor. Ik vind niet dat álle mensen zo'n chip moeten hebben, alleen mensen die in de gevangenis hebben gezeten/zitten en weer op vrije voeten rondlopen. De kans is alleen wel dat ze het hacken, dus ze moeten dat ding echt goed beveiligen. Als iedereen zo'n chip zou krijgen, kunnen criminelen daar ook misbruik van maken, door het systeem te hacken en iedereen op te sporen. Het zou wel handig zijn zo'n chip, voor als er mensen ontvoerd zijn. Dan kun je die makkelijk opsporen.
    Ik ben toch tegen, want de tegenargumenten zijn toch belangrijker. Als het systeem gehackt wordt, heb je er ook niets meer aan om de ontvoerde te zoeken, waarschijnlijk wordt je dan in de val gelokt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NEEE. wtfuck man. dan zijn er mensen.. die kunnen weten waar jij bent, iedere seconde van de dag. daar kan heel erg misbruik van gemaakt kunnen worden. Ook zouden er veel banen weg vallen, en WAAR IS DE SPANNING VAN POLITIE ZIJN DAN?! neaa man. Chip een Alien, hond, kat. Maar van mij blijf je af ;o


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tegen


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Jooat. Van zo'n ding merk je niks volgens mij (:
    Honden hebben er toch ook geen last van ?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik ben tegen, er zijn al zoveel gegevens openbaar, zoals sommige mensen al zeggen... waarom er nog een chip bij doen ??

    haha, mn stelling ^^ :]
    Hier had ik dus opracht over op school, moest voor en tegen argument verzinnen;
    Mijn voor argument was dat zo misdadigers niet door kunnen gaan met bijvoorbeeld, moorden, verkrachten, roven etcetera. Het zou veel geld besparen qua onderzoeken in moordzaken en ook ontvoerde mensen zou je weer op kunnen sporen.
    Mijn tegen argument was dat het wel gewoon heel erg ver gaat. Je hebt totaal geen privacy meer eigenlijk, de politie e.d. kan dan altijd weten waar je bent.


    Mew <3

    tegen. voor mij is het té vergezocht om een chip in te planten, juist om misdadigers te vinden.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Against.. This will give the government to much power.. If u criticize them they will call you a criminal and thanks to that chip they will find you easy.. It is impossible to do that as the people got right on privacy.. They can't undo it in an instance.. Well, it will never happen in Holland because Holland is to leftist.

    lijkt me op zich wel handig :)
    Alleen wel een beetje creepy O.o
    loop je daar met een chip in je lichaam >.<
    of kruip je daar met een chip als baby O.o
    brrr XD


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    Tegen..
    Als je vermoord word.. kunne ze tog niet zien, aan een Chip zien wie de misdadiger is??
    Dat gaat tog met vingerafdrukken??.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''