• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen moeten bij hun geboorte een chip ingeplant krijgen zodat misdadigers makkelijker gevonden moeten kunnen worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    lijkt me niks zo'n ding in je lichaam hoe verzin je het ..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    voor en tegen. Voor omdat ze zoals gezegd vermiste personen, misdadigers enzo kunnen opsporen. Tegen: ze weten waar je bent, ook al is dat niet nodig, je hebt geen privacy m.a.w

    UseSomebody schreef:
    voor en tegen. Voor omdat ze zoals gezegd vermiste personen, misdadigers enzo kunnen opsporen. Tegen: ze weten waar je bent, ook al is dat niet nodig, je hebt geen privacy m.a.w


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tégen ,
    voor dat misdadigers gedoe oké.
    Maar voor de gewone mensen moet het vet irritant zijn.
    stel je voor dat je een heel nieuw leven wilt beginnen zonder je man en je gaat weg van huis.
    wél , dan gaat dat natuurlijk niet want die kan je zo stalken omdat die weet waar je zit o.O
    Dus tegen , zéker.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Expression schreef:
    Tegen,
    Ik bedoel van een chip in een levend wezen plaatsen dat doe je tog niet, het is misschien wel handig dat mensen dan vervolgd kunnen worden maar voor de niet-misdadigers zou het privacy beschadigen plus die msidadigers zullen dan snel genoeg iets uitvinden waardoor ze hun eigen chip onschadelijk kunnen maken en het programma kunnen hacken waardoor ze alle mensen over de hele wereld kunnen volgen, wat voor gevolgen zal dat dan hebben? Dan weten ze precies wanneer er bijvoorbeeld niemand in een bank is en wanneer iemand die ze nodig hebben alleen is etc. etc. Echt geen goed idee dus.


    So far away..

    tegen!!


    AAP

    tegen schending van privac. kunnen ze direct achterhalen met wie je omgaat.

    Bij mensen die in de gevangenis zitten of zatten. Zodat die niet zo makkelijk kunnen ontsnappen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik weet het niet.. zo kunnen er ook onschuldige mensen opgepakt worden.


    -

    wat een stelling zeg x'D
    maar ik ben tegen, een chip in een mens vind ik wat te ver gaan.


    -

    Ik was er op tegen, maar dat komt omdat ik dacht dat je dat ding gewoon kan zien, of kan voelen.

    Maar laatst heeft onze kat er 1 gekregen tijdens zijn operatie, en dat ding brengen ze in met een soort injectie, zo´n ding is fucking klein!

    UseSomebody schreef:
    voor en tegen. Voor omdat ze zoals gezegd vermiste personen, misdadigers enzo kunnen opsporen. Tegen: ze weten waar je bent, ook al is dat niet nodig, je hebt geen privacy m.a.w


    Tanya is de beste.

    Tegen , want dan krijgen onschuldige mensen een chip ingeplant , terwijl ze helemaal geen vlieg kwaad doen. Dus dan hebben die mensen die het eigenlijk niet nodig hebben het voor niks in. Je kan het beter doen als iemand een erge strafblad heeft , want dan weet je dat het zin heeft i.p.v het bij onschuldige mensen in te planten. Spaart de overheid geld aan die onnodige chips :')


    I'll live every second like it is my last one <3

    Getver.. o.o
    Dat zou ik niet bij mijn kind doen ..

    Bovendien vind ik het schending van privacy.


    -

    Esmaye schreef:
    Bovendien vind ik het schending van privacy.


    Dat is tegenwoordig toch al met alles zo.
    Met je medische dossiers die iedereen binnen het 'dokterwereldje' kunnen zien, zelfs iemand die er stage loopt.

    Traceren van telefoons, reclame die adressen en nummers doorverkopen, blablabla.

    Ik vind die chips best, alleen moet het wel zogaan dat er geen misbruik van kan worden gemaakt, of dat mensen van alles met die dingen gaan doen.