• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen moeten bij hun geboorte een chip ingeplant krijgen zodat misdadigers makkelijker gevonden moeten kunnen worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik weet het niet, aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant NEE dankje. het lijkt me niet zo geweldig om een chip in je lichaam te krijgen en waar wilden ze die dan neerplanten? x3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    dan heb je dus echt geen privacy...tegen!


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    voor

    als het niet schadelijk is voor de gezondheid
    en je kind word ontvoerd weten ze meteen waar hij of zij is!
    en ook misdadigers kunnen makelijkere gevonden worden en worden opgesloten
    dus minder boeven en minder mensen die ontvoerd worden!

    nerveus schreef:
    Ik weet het niet. Ik zou dat later bij mijn eigen kinderen niet willen hebben. Maar er zijn natuurlijk zoveel misdadigers. Ik weet het niet. :$

    Cool, vooooor. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Aan de andere kant - Het kan wel schending van Privacy zijn, want nu kunnen ze je altijd volgen, maar in sommige gevallen zou het handig kunnen zijn. Ontvoering, moorden, etc.
    Als ze er vertrouwelijk en anoniem mee om gaan, dan vind ik het al minder erg.
    Maar toch. Iets in me zegt dat het dikke vette privacyschending is.
    Ook kunnen -wat ik al zei- onschuldige mensen opgepakt worden omdat de politie die ook kan verdenken.


    -

    tegen
    dan heb je het gevoel alsof je gevangen zit
    nee hoor echt niet
    het is al erg genoeg dat ze dat bij beestjes doen


    One Day you'll remember me...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ben je dan ook tegen chips in honden en katten enzo?

    Nee omdat dat gewoon is om je huisdier terug te vinden en het lijkt me dat je daar niet een overval mee kan plegen of zo iets xD Tenminste... als je die chip in je hond of kat doet vind ik het dieren mishandelling, maar in een halsband ofzoow niet :')


    Get back motherfuckerz'

    Moet er eerst onderzoek worden gedaan of er dan niet teveel straling komt en of dat niet slecht voor je is.
    Als dat niet zo is dan ben ik VOOR!


    If you want me to listen, whisper...

    En dan besluit er iemand net als in de tweede wereldoorlog dat bijv. moslims dood moeten en kan die gelijk alle moslims opsporen en afgassen. Tegen dus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    En dan besluit er iemand net als in de tweede wereldoorlog dat bijv. moslims dood moeten en kan die gelijk alle moslims opsporen en afgassen. Tegen dus.


    Helemaal mee eens.


    -

    nou ja zeg je gaat toch niks i een baby stoppen als je wat ouder bent en je wil het ok maar toch ni bij een baby

    TEGEN


    To The Stars Through Adversity

    Nee.. grondwet you know.
    Bovendien maakt het mensen tot een makkelijk doelwit van criminele acties. Natuurlijk zouden chips dan digitaal bij worden gehouden. En alles dat over het cybernetwork gaat, valt te hacken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naa, dr is ook nog zoiets als privacy, dus nee.


    blame the bully.

    bye bye privacy.

    Tegen.


    BAM!