• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen moeten bij hun geboorte een chip ingeplant krijgen zodat misdadigers makkelijker gevonden moeten kunnen worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    schreef:Tegen..

    Als je vermoord word.. kunne ze tog niet zien, aan een Chip zien wie de misdadiger is??

    Dat gaat tog met vingerafdrukken??.. x']

    You don't get it. Look, if they suspect someone from murder.. Like let's take a random name 'Ellion Joseph'. With the chip they will know your every move, what you are doing, what you are saying and where you are.. The logic behind it is to find a suspect/criminal faster.. But it is hard against the right on Privacy. If this would ever happen then you can assure the Land where it happened is a police state.

    dat vind ik nergens op slaan
    je gaat niet gelijk iets in een baby stoppen
    je hebt ook pleken op aarde waar ze gewoon operatie's uit voeren op net geboren babys ZONDER VERDOVING FCKING:@ echt waar niet normaal


    maar back on-topic
    je kan he niet zomaar in een baby stopen van mij mogen ze het best laater doen als ze het dan ook willen(de mensen die dat dan in hun moeten draagen)maar goed mijn mening is DAT HET FUCKING NERGENS OP SLAAT.


    dank u.:Y)


    To The Stars Through Adversity

    Leuk. Dan heb je een stalker en dan kan ie je overal ter wereld vinden als hij de juiste connecties heeft.
    Ben je iig nooit meer alleen :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Expression schreef:
    Tegen,
    Ik bedoel van een chip in een levend wezen plaatsen dat doe je tog niet, het is misschien wel handig dat mensen dan vervolgd kunnen worden maar voor de niet-misdadigers zou het privacy beschadigen plus die msidadigers zullen dan snel genoeg iets uitvinden waardoor ze hun eigen chip onschadelijk kunnen maken en het programma kunnen hacken waardoor ze alle mensen over de hele wereld kunnen volgen, wat voor gevolgen zal dat dan hebben? Dan weten ze precies wanneer er bijvoorbeeld niemand in een bank is en wanneer iemand die ze nodig hebben alleen is etc. etc. Echt geen goed idee dus.

    Duuuuus, honden en katten zijn levenloze wezens?

    tegen , de politie doet zowiezo al niks dus als iedereen een chip gaat krijgen , verdienen ze hun geld gewoon voor niks :X


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    tegen en trouwens niet iedereen is ingeschreven als burger en er zijn ook nog illegale mensen los je niet veel mee op

    Hahaha.
    Ik ben er vandoor.


    ok

    gaat dat niet een beetje ver? XD


    I believe i can <3

    OMG
    dat was precies mijn toekomstvisie voor het GPS systeem dat ik moest bedenken voor techniek! XD
    ik vind het wel een cool idee(niet omdat ik het heb bedacht).
    hoor je miss ook minder van die berichten over TBS'ers die ontsnappen en een drama aanrichten ofzo. niet dat je dat nu veel hoort, maar toch.

    hallo mensen zijn geen beesten?
    ik vind het wel goed dat er een oplossing moet komen om misdadigers beter op te sporen maar die chip vind ik niks.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Nee, ieuw ><
    en dan zou er niets meer aan zijn he! ^-^
    neenee, grapje,
    liever niet, het zou wat vies zijn ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    oneens.
    Dan kan iedereen weten waar je bent. Wedden dat als dat gedaan wordt dat er gekke mensen en weet ik veel nog wat voor een misdadigers je kunnen opzoeken door een speciaal programma dat ze hebben ontworpen. Te gevaarlijk. Zo kan een stalker je huis vinden. (dat denk ik toch.. Wat ben ik pessimistisch vandaag xD)
    Niets voor mij! als ze me een chip willen insteken zak het over mijn lijk! zijn! xD


    VIP - Very Important Penguin

    Hahahahahah.
    Okay. Heb ik niet gelijk als ik zeg dat dat anatomisch gezien onmogelijk is?
    Want een baby groeit en een chip zou een groeistoornis kunnen veroorzaken en tot misvorming leiden. Er is gewoonweg geen plaats in een lichaam waar je zoiets kunt plaatsen zonder dat er een probleem van komt. Er is dan ook meer kans op kindersterfte met zo een ding in je hoofd of waar dan ook, doordat het simpelweg storend is voor een normaal en gezond groeiprocess.

    Dus ik ben het er helemaal niet mee eens. Je moet dieper graven voor je zo'n stelling aan de buitenwereld toont, vind ik.


    Where there is a sea there are pirates...

    tegen.
    niet iedereen is een misdadiger, hoor.


    we've only said goodbye with words

    Uhmzz.. Nee. Want dan kunenn weg gelopen emsen ook op gespoort worde n, en ze lopen niet voor niks weg. pfft like, het lijkt me onhandig