• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te weinig muziek op de radio.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'k luister eigenlijk niet echt naar de radio.
    Maar als ze niet genoeg muziek spelen wat dan wel?
    reclame, nieuws en van die spelletjes of wat?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De radio? Check MTV dan o_0


    I want my bloody cheese now!^^

    AimeeForever schreef:
    Op sommige zenders wel, op anderen niet.

    te weinig muziek in de zin van te veel reclame; dan ja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    KirstenSnaps schreef:
    Hang van de zender af. Maar ben het wel er wel mee eens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Juaa,
    En als ze dan eens muziek uitzenden is het duizenden keren hetzelfde liedje verspreid op een dag..

    Soms o.o

    het hangt idd van de zender af. Op die nieuwe Vlaamse zender MNM hoor je niets anders dan stom gezever, maar soms is het wel nog leuk/grappig.

    Ik vind van wel. Er zijn veel te veel domme reclames en domme spreekmomenten op de radio. Ik haat dat echt, i need music baby :Y) Daarom zet ik veel gewoon mijn laptop op en laat ik mijn muziek spelen. Ook spelen ze heel veel dezelfde muziek, wat na een tijdje me ferm begint te irriteren :') Like Q-music. Minimum talk, maximum music. Toch niet. Ze zijn heel veel veranderd --' Veel te veel zefs. En MNM de top 50 vind ik dan wel weer 'leuk'. Omdat er dan weinig babbels zijn, maar je hoort wel veel hetzelfde dan. Ochja, geen enkele zender kan ooit perfect zijn denk ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mo0nXlo0n schreef:
    De radio? Check MTV dan o_0

    Dat vind ik dan wel weer anders.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    echt wel, ik luister al bijna nooit naar de radio en als ik dan luister komt er niets eens muziek ><


    You're a star in heaven.

    Eens -.-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    MEEE EEENS!! (en als je de spellingsfouten niet ziet, dan weet ik het ook niet meer)