• Wel ik ben donderdag naar moviepark geweest , aangezien het toch een vrije dag was (baby) doh xD en normaal ben ik een mietje als het op enge attracties neerkomt (A) maar dit keer wou ik mijn grenzen verleggen ='D en hoe Ö http://www.rides.nl/attractie/showmultimedia/51 ik ben namelijk in dit ding geweest xD
    echt die attractie duurt 3 seconden , maar in drie seconden zie je je leven voorbij vliegen o.O

    ghihi xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Alleen het naar boven gaan is vreselijk (heeft hoogtevrees.)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ah dat is helemaal niet eng (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die is echt gaaf<3
    Ben je ook in die witte achtbaan geweest die in het donker een looping doet en buiten een kurkentrekker?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ben je ook in die grote boot geweest die op het laatst van zo'n waterval afstort.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hopeless schreef:
    Die is echt gaaf<3
    Ben je ook in die witte achtbaan geweest die in het donker een looping doet en buiten een kurkentrekker?
    nee ='D dat durf ik ng net niet xD maar die houten was wel gaaf :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)nee ='D dat durf ik ng net niet xD maar die houten was wel gaaf :)
    Ik wist toen niet dat ie over de kop ging :'D was echt cool (: Volgende keer moet je die ook doen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Happysnail schreef:
    Ben je ook in die grote boot geweest die op het laatst van zo'n waterval afstort.
    nee die heb ik niet gezien Ö raar ^^ ben wel in de boomstammetjes van dora geweest(A) xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hopeless schreef:
    (...)Ik wist toen niet dat ie over de kop ging :'D was echt cool (: Volgende keer moet je die ook doen:Y)
    dat is een kleine stap voor de mensheid , maar wel een Heeeele grote voor Seel denk ik x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)nee die heb ik niet gezien Ö raar ^^ ben wel in de boomstammetjes van dora geweest(A) xD

    Oh maar ik bedacht me net dat we het waarschijnlijk niet over hetzelfde park hebben :'D Ik heb het over Warnerbros' movieworld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Oh maar ik bedacht me net dat we het waarschijnlijk niet over hetzelfde park hebben :'D Ik heb het over Warnerbros' movieworld.
    whaha xD okee :') maar er was in ieder geval wel een witte achtbaan xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    grappig ik ben een dag eerder erheen geweest x) wel van school :P


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    grappig ik ben een dag eerder erheen geweest x) wel van school :P
    ben je in die attractie geweest :d ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)whaha xD okee :') maar er was in ieder geval wel een witte achtbaan xD
    http://www.movieparkgermany.de/Home/home_de/tabid/257/language/de-DE/Default.aspx het was dat park neem ik aan :p?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben ook naar moviepark geweest !! maar wel al een tijdje geleden (vorige zomervakantie)
    && ik ben in alle enge atractie's ingeweest :Y)
    Maar ik persoonlijk vind dat eigenlijk helemaal niet eng :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hopeless schreef:
    (...)http://www.movieparkgermany.de/Home/home_de/tabid/257/language/de-DE/Default.aspx het was dat park neem ik aan :p?
    jup xD die shrek in 4D was Btw wel grappig ='D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H