• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen veroordelen te snel

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens en alhoewel heel veel mensen zeggen 'Ik doe het niet' denk ik toch dat ze het doen, want onbewust heb je bij elk mens al een woord klaarstaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    KirstenSnaps schreef:
    Hangt van de persoon af. Maar om het even globaal te zien. Eens.


    None but ourselves can free our minds.

    Mee eens.
    En dan wordt er vooral vaak op uiterlijk veroordeeld. x_x

    Mee eens , ik word veels te snel voor "Gothic" , "Emo" en "Punker" uitgescholden terwijl ik dat niet ben. Ik ben gewoon mij zelf. De ene dag loop ik gewoon in Gothic kleren rond , en de andere dag als een Gangster. Ik heb gewoon mijn eigenste stijl :')

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Mee eens.
    Ik doe het ook onbewust.
    Wat ik ook vaak merk is dat omdat ik me wat 'anders' kleed, ik van binnen ook meteen heel erg anders moet zijn. Daarom kan ik niet zo goed met meisjes opschieten omdat ik niet als een meisje gekleed ben ><
    Achja.. jongens zijn veel gezelliger om mee te kletsen ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Klopt. Ik doe het, jij doet het, iedereen doet het. En soms kan het ons leven redden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens, de meesten doen dat wel, maar je hebt ook uitzonderingen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    jep ze oordelen te snel!
    gewoon irritant... ma ja wat verander je eraan?
    ma gelukkig eb je nog uitzonderingen

    mo0nXlo0n schreef:
    Ja, maar daar heeft iedereen toch? 'Huppels' vooroordelen 'emo's' en dat is ook andersom zo. :Y)


    Ohhh! THAT DRIVES ME CRAZY!
    als ik er nu aandenk, dat was een paar maanden geleden heel erg op quizlet. krijg er spontaan hoofdpijn van.


    Serieus, hoe dom mensen kunnen zijn.. argh.

    Maar goed ik doe het zelf ook, alleen hou ik het nogal voor mezelf. (niet altijd hehehehe..)

    Mee eens ;o


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    :Y)


    I found myself in Wonderland.

    mee eens! en weet je waarom. Als men iemand niet kent doen ze kattig zeg maar en dan gaan ze denken wat niet klopt. toch? of heb ik het nou fout :O

    Mee eens.

    Veroordelen.. of bedoel je beoordelen? Veroordelen betekend namelijk iemand schuldig bevinden, en beoordelen is een oordeel over iemand hebben, goed of fout.
    Als het gaat over veroordelen dan ben ik het er niet mee eens, want er gaat altijd wel een onderzoek aan te pas en je zult niet zomaar iemand veroordelen.
    Beoordelen daarentegen is een heel ander verhaal. Dit doe we allemaal. Iedereen die zegt dat het slecht is doet het zelfs. Niets aan te doen zo zijn wij mensen.


    Life is hard and then we die