• De stelling van vandaag luidt:
    School zou pas na 10 uur moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee, dan ben je ook later uit, ik heb liever een vrije middag dan een vrije ochtend, kan ik tenminste nog iets van mijn dag maken.


    Your make-up is terrible

    Jaaaa dat zeker ^^


    I build a house for your bones!

    Tegen :Y), zoals teddymurder zegt, dan ben je hoogstwaarschijnlijk later uit.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Tegen :Y), zoals teddymurder zegt, dan ben je hoogstwaarschijnlijk later uit.

    Alsof jij dat sowieso al niet bent? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Alsof jij dat sowieso al niet bent? x'D
    Ja maar.. hou je mond is. Je schopt mijn mening op de stelling in de war :X(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ja maar.. hou je mond is. Je schopt mijn mening op de stelling in de war :X(krul)

    Hahaha, natuurlijk. En ik ben het er mee oneens, btw. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb niets tegen uitslapen, maar als je dan later uit bent... nee, dank je.


    History is not hatred.

    Ja, intreseert me niet dat ik dan later uit ben, ik verkloot mijn dag toch alleen maar. En dat zal dus betekenen dat je vrienden ook later uit zijn dus dan kun je daar voor die tijd toch al niet mee afspreken :Y)


    Scream for mercy!

    Oneens, ik zou me dan de hele ochtend zitten te vervelen. En je bent ook later uit. Dat vind ik echt niks! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee, dan ben je ook tot later op school, en daarbij vind ik ook dat je dan nog zo weinig dag over hebt als je een uur later begint. Dan ben je dus soms op kwart voor vijf uit, das best laat, en daar gaan zéker ook mensen over klagen.
    Hardstikke tegen dus:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Tegen, wat Teddymurder zegt. Tenzij we dan ook hetzelfde als nu uit zijn. :3


    You move me ......... Kurt

    Tegen als je dan ook later vrij bent.
    Voor als je gewoon op dezelfde tijd vrij bent.


    I'd rather go naked than wear fur.

    TeddyMurder schreef:
    Nee, dan ben je ook later uit, ik heb liever een vrije middag dan een vrije ochtend, kan ik tenminste nog iets van mijn dag maken.


    Wat zei zegt! ';D


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Alsjeblieft niet zeg dan zit ik de hele ochtend met 2 kids thuis pff


    muziek altijd overal

    Neen, want dan moet je langer blijven zitten =='


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells