• De stelling van vandaag luidt:
    School zou pas na 10 uur moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee maar het kan me togh nix meer schele nog 2dagen school =']

    Ik denk dat ik daardoor nóg later naar bed ga, dus ook later opsta en nog steeds even dood ben als waneer ik om kwart over 8 moet beginnen.


    blame the bully.

    Nee, dat zou meteen betekenen het grootste deel van de week tot half 6 ofzo oO


    I want my bloody cheese now!^^

    Dan ben ik net zo moe als normaal, en ik zie geen reden waarom het nodig zou moeten zijn? Dan ben je als je tot het 7e uur op school moeten zitten pas rond 6/7 uur thuis! O.O
    Nee, ik vind het niet nodig.


    -

    Nee, das te laat. Dan rekt de dag zich alleen langer door. Ik pleit wel voor kwart voor 9/9 uur. s Ochtends te vroeg eruit gaan (en ja, half 8 vind ik te vroeg) kan ik gewoon slecht hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet dus, dan ben je pas om 5 uur thuis ofzo, daar gaat je vrije tijd,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Alleen als je dan op dezelfde tijden uit bent en hetzelfde huiswerk houdt.


    I clicked my heels and wished for you.

    TeddyMurder schreef:
    Nee, dan ben je ook later uit, ik heb liever een vrije middag dan een vrije ochtend, kan ik tenminste nog iets van mijn dag maken.


    dan ben je pas 0m 5 uur ong thuis en dan nog ff ete ofsoow dan nog huiswerk, en dan is de dag alweer om ofss ..


    --

    Mijn Bio docent zou 'eens' zeggen.
    Dan zou het brein pas goed actief zijn en zouden we dingen beter opnemen :Y)
    We zijn dan waarschijnlijk wel later uit, maar uitslapen vind ik ook niet zo gek idee ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Mee eens! Het was gewoon ergens bewezen dat kinderen gewoon niet kunnen opletten het eerste uur :"]
    Daarbij, ik was op uitwisseling in Roemenië, daar zaten ze normaal van 12 tot 6 uur, en dat was echt heeeeul chill. °-°
    Ja, 6 uur is redelijk laat. Aan de andere kant was je dan rond 7 thuis, daarna eten, en als je wilde kon je dan gewoon 's avonds nog naar het winkelcetrum, die waren daar namelijk tot uur of 10 open. En dan laat slapen en uitslaaapen.


    Mew <3

    Tegen, dan krijgen we hartstikke lange dagen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oneens want dan ben je ook later uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Van mij mag het wel een half uurtje later beginnen maar om 10 uur heeft voor mij niet zoveel zin, ben dan liever eerder vrij; Heb ik nog wat aan m'n dag. x3
    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.

    Nee, niet alleen omdat je later uit bent. Maar kinderen denken dan van 'Yay, uitslapen', maar wanneer je ook wakker word, je blijft dan moe. Het heeft geen nut. Ik snap het doel er ook niet van om na 10 uur pas naar schoo lte gaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    nope. =]
    ik vind dit beter;
    half 9 beginnen (ik moet kwart over 8 ¬¬), & dan 40-45 minuten rooster =D
    ben je ook niet zo laat uit.


    It's not the same without you.