• De stelling van vandaag luidt:
    School zou pas na 10 uur moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    TeddyMurder schreef:
    Nee, dan ben je ook later uit, ik heb liever een vrije middag dan een vrije ochtend, kan ik tenminste nog iets van mijn dag maken.

    helemaal mee eens:Y)

    als nou alleen de openingstijd opschoof, tja dan heb ik er geen problemen mee^^


    Time to tip the scales!

    Nee,
    dan ben ik elke dag(buitenwoensdag) om half 6 uit, dus toch maar niet (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik vind van wel, maar dan moeten we wel nog om hetzelfde tijdstip naar huis mogen gaan.
    inplaats van: 8u - 15.50u -> 10u - 15.30u


    -

    Ik ben liever de middag vrij dan de ochtend vrij. Soms zou ik dan wel een vrije ochtend hebben bijvoorbeeld als ik laat ben gaan slapen , maar soms ook weer niet :') .

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ja, om 10 uur ofzo is veel beter! kan ik tenminste deftig slapen in mijn BED en niet op de BANK! =D
    en om 3u stoppen ipv half 4 (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    licht er aan of je dan 's middags langer moet blijven(nerd)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ben er tegen. ik wil liever nopg allemaal dingen doen met vriendinnen van school en ik ben al heel laat uit voor mijn gevoel


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ik ben het er mee eens als de school dan om de zelfde tijd uitgaat (onwaarschijnlijk) en anders niet...


    Get back motherfuckerz'

    Nee, dan ben ik veel later thuis.


    Think before you act.

    Nee, want dan ben je later uit school ö


    Je bent nooit uitgeleerd.

    er stond ooit eens in een boekje dat wetenschappers zeiden dat de kinderen 2 uur langer zouden moet slapen. Dan zouden ze 's morgens niet zo moe zijn. ;D In amerika hebben ze dat al voorgesteld. Nu nog in europa. ;D


    It even took me by surprise

    Mee eens! Dan ben je uitgerust! En heb je hoogst waarschijnlijk géén ochtendhumeur. Maar een nadeel is dan waarschijnlijk dat je later uit bent. (gewoon de leraren van de trap duwen, ben je daar ook meteen vanaf. x3)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Imaginary schreef:
    Nee, want dan ben je later uit school ö
    Als we nu eens 2 uur minder les hebben iedere dag dan ben je altijd op het zelfde tijdstip thuis. ;D


    It even took me by surprise

    Een uurtje later zou voor mij al goed zijn (:


    Listen to what we're not saying..

    Ik had paar jaar geleden liever een middag vrij dan een ochtend vrij...
    Dus vind ik dat het gewoon lekker vroeg mag beginnen, met werken begin je ook niet na 10 uur!