• Hoi ¬¬

    Vandaag hadden wij op school sportdag .. en ik voel me poten nu dus niet meer o,o en ik moest ook nog 2 kilometer rennen en daarna viel ik letterlijk in het gras en was ik dood. Ja ik leef gelukkig weer en even later had ik een mega gat in me broek zitten gelukkig merkte een vriendin het op anders was ik nu mega chagie. En en al die zeikmensen daar van ja je moet dit doen en ja je moet mee doen en ja dit en dat terwijl ik echt focking pijn aan me benen had van al dat geren en nu .. ben ik zo erg moe weetje. Gelukkig was dit de laatste sportdag o,o. Hadden jullie dat wel is of hebben jullie dat ook?


    You Touch My Tralalaa xD

    Bij ons zijn de sportdagen meestal wel leuk. ;D


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Sportdag is stom. Gym is ook stom! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij hadden vorige week ofzo sportdag.
    Echt een hel O_O
    Een paar dagen geleden hadden we een Clinic Cricket.
    Omdat ik op TTO zit,
    dat was wel SUPER leuk ^^
    Sinds toen had ik een lievelingssport.
    maar dat is echt de eerste keer sinds ik me kan herinneren dat ik serieus had mee gedaan.


    Caution first, always.

    Ik had het begin van het jaar een sportdag. >< Nooit eerder op mijn school geweest, zit ik in het laatste jaar, en ja hoor, is het aan het begin van het jaar. Normaal altijd in het einde van het jaar. Ik was begeleider en ik had een kutgroepje.
    En de groepen 8 moeten nog slagballen tegen de leerkrachen. Hebben we ook nog niet gedaan. ><
    Maar ik heb sowieso een bloedhekel aan sportdagen. Sporten vind ik wel leuk, maar sportdag niet. Dat zaklopen en dat soort spelletjes zoal hoogspringen, etc, zijn vet kut.


    -

    Imperd schreef:
    Ik hou van sportdagen. (cat)


    I am an idiot, I move.

    ik heb medelijden met je
    Ik haat sportdagen ><

    op school is er wel eens sport dag maar ik hoef daar niet aan mee te doen :Y)

    Ik haat sportdagen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb een scheithekel aan sportdagen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'