• Dat is echt irritant. -.-'
    Ik stotter sinds ongeveer een maand. Vraag me niet hoe het komt, maar ik blijf hangen en begin dan overnieuw met de zin. Ik kan ook geen moeilijke woorden uitspreken zoals Communistische aanslagen in de negenhonderdveertigste vergadering van Karolikaanse ooglapjes.
    -.-'
    En als het gebeurd gaan ze me na praten maar dan alsof ik 10x zo erg stotter. Dat is echt gemeen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Als je met een woordje of zin de mist in gaat, gewoon diep in en uit ademen en dan nog een keer proberen.
    Gewoon relaxed blijven, iedereen heeft het wel eens (: Ik heb het ook gehad, en dan vooral als ik bijvoorbeeld in de klas iets voor moest lezen. xd
    Ontspannen dus :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    mm okee met die zin zal iedereen het hebben
    t raare bij mij is dta ik een zin zeg en het dan nog eens fluister .. o_O
    dus je bent niet de enige met een spraak moeite achtig iets xD


    Its Now or Never. <3

    Ik kom de laatste tijd echt niet meer uit mijn woorden o.o
    Maar, neem de tijd als je praat. Denk niet aan het volgende woordje wat je wilt zeggen, maar praat rustig. n.n
    Praat vooral niet heel snel, want dan stotter je sneller x.x

    Ik doe het zodra ik niet meer weet wat ik zeggen moet. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neem de tijd om iets te zeggen, niet te gehaast.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik stotter soms ook sinds een tijdje, soms zeg ik die zin wel 3x opnieuw. x]
    Maar bij mij komt dat door me beugel. Eerst kon ik niet meer goed articuleren. En zo evolueerde bij mij dat tot soms stotteren. x]
    Je moet er niets van aantrekken, zal wrs binnenkort weer overgaan. Kan ook komen van de stress enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eerst denken, dan praten :"D
    Misschien helpt dat. Als ik praat zonder echt mijn zinnen uit te denken komt er bij mij nog wel eens een hoop gestuntel uit. :']
    Ik had dat toen ik mijn vriendje ontmoette (van de zenuwen zegmaar) hij ook, klonk volgens mij heel onhandig, stonden we daar zo droog naar elkaar te stotteren :']


    Mew <3

    ben je dan nerveus of is het altijd zo:P?


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    xNEVERSHOUT schreef:
    ben je dan nerveus of is het altijd zo:P?

    Nee, ik zit gwn in een gesprek en dan kom ik niet meer uit me woorden x[


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat heeft mn broertje ook;) Dus je bent tenminste niet alleen:P
    Trouwens; kun je niet gaan zingen, net als Miss Montreal?:P Die stottert, maar niet met zingen:D


    I want my bloody cheese now!^^

    mo0nXlo0n schreef:
    Dat heeft mn broertje ook;) Dus je bent tenminste niet alleen:P
    Trouwens; kun je niet gaan zingen, net als Miss Montreal?:P Die stottert, maar niet met zingen:D

    Ja!
    xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ga op een cursus. dat deed een jongen bij mij op school ook en nu merk je er niks meer van (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.