• De stelling van vandaag luidt:
    (Arme gezinnen kunnen niet rondkomen om eten te kopen, terwijl gedetineerden het gratis krijgen) Gevangenen kosten Nederland te veel geld, de doodstraf zou weer ingevoerd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    BAM!

    HEARTCRASH schreef:
    ik ben het met ThxCandy eens
    de ministers komen samen, praten over iets waar wij bijvoorbeeld het ook over kunnen hebben & krijgen daar tonnen geld voor. Dat slaat toch nergens op?


    maarja,
    ik ben tegen


    idd. vind ik ook. ook tegen.

    MusicKid schreef:
    Ik vind dat je de zelfde behandeling moet krijgen zoals je bij iemand ook hebt gedaan. Als je iemand gemarteld heb, vind ik dat jij ook gemarteld moet worden. Heb je iemand vermoord, dan mag jij ook vermoord worden. Punt.



    Als iemand een snoepje jat, moet je een snoepje terugjatten. :Y) (haha- slaatnergensop)

    LxKaulitz schreef:
    (...)


    Als iemand een snoepje jat, moet je een snoepje terugjatten. :Y) (haha- slaatnergensop)

    Tja, in preciepe wel.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Niet mee eens, doodstaf is wreed.


    i'll wait here for you in my time of dying.

    Tegen. Dat gevangenen te veel geld kosten vind ik geen argument voor invoering van de doodstraf. Dat is moreel gezien echt fout.
    Als je graag wil bezuinigen, doe dat dan bij de ministers die bakken vol met geld verdienen of het Eurovision songfestival schrappen, of de salarissen van voetballers omlaag brengen. Er zijn meerdere wegen naar Rome, maar dit vind ik een veel te grote omweg...


    No growth of the heart is ever a waste

    Het ligt eraan wat ze hebben misdaan, als ze echt heeeeeeel veel mensen hebben vermoord of hebben gewurgt fzoo dan ben ik ervoor! voelen ze eens hoe het is en misschien houd dat meer moordenaars tegen omdat ze dan eerst nadenken dat als ze de moord plegen en als ze dan gepakt worden dan kunnen ze de doodstraf krijgen

    Ik ben tegen de doodstraf.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    doodstraf?! Niet dus. Zelfs onschuldigen worden daardoor gedood. OM NIKS?! so not dus hea


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ONeens!!!! Ik ben tegen de doodstraf behalve bij psychische gestoorde seriemordenaars


    You are so god damn Sexy <3

    -ik ben tegen de doodstraf-


    ' niks is wat het zijn moet '

    Oneens. Niemand verdiend zo'n dood.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn mening is dubbelmoord, (moord d.m.v.) marteling = doodstraf.
    Ik bedoel dan kunnen mensen in arme landen amper normaal eten, gaan wij van fucking te veel geld die zware misdadigers een beetje hun hele leven zitten onderhouden.
    Gewoon. Ja jammer dat is geen straf. Tis gewoon rotvolk, en daar moet je wat mij betreft gewoon vanaf.
    Daarbij; Dan kun je zeggen, niemand verdient de dood. Maar wie geef je hem dan liever? Onschuldig arm persoon of zware misdadiger?
    Ik zeg de laatste (:


    Mew <3

    Wat schiet je op met de doodstraf?
    Stel ze geven een onschuldig iemand de doodstraf en de dader loopt nog lekker gezellig rond en ze komen daar een paar jaar later achter. Doodstraf kun je niet meer ongedaan maken, celstraf wel.

    Ben dus tegen de doodstraf

    oneens.
    als je een moordernaar dood ben je zelf een moordenaar.
    ik vind niet dat iemands leven mag nemen + als je sterft kan je niet meer leiden.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Tegen
    daar los je helemaal niks mee op


    One Day you'll remember me...