• De stelling van vandaag luidt:
    (Arme gezinnen kunnen niet rondkomen om eten te kopen, terwijl gedetineerden het gratis krijgen) Gevangenen kosten Nederland te veel geld, de doodstraf zou weer ingevoerd moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    BAM!

    oneens!
    de doodstraf is gruwelijk en onmenselijk!
    maar miss zijn de gevangenissen wel een beetje mild. vooral als je je er je hele leven moet blijven. als je er daarna weer uit komt kan je bijv. gheen baan meer krijgen enzo.

    arme gezinnen krijgen volgens mij ook hulp toch?

    De doodstraf NEE! maar ik vind het wel vreemd dat arme gezinnnen nouwelijks te eten hebben en gedetineerde niet daar zou wel degelijk iets aan moeten veranderen maar de doodstraf vind ik dan geen optie


    I believe i can <3

    Als iemand iemand anders vermoord zou ik zeggen doodstraf maar verder jaa.. daar weet ik gewoon niks op te zeggen


    ...

    nou het eerste gedeelt ebne ik mee eens dat gevangenen hun eten in de gevangenis zelf meoten betalen en dat daar door geld wordt bespaard voor mensen die eht geld veel meer nodig hebben maar de doodstraf moet niet in gevoerd worden want als iemand nog niet dood is kan ie lijden van zijn daden en als ie dood is is het zo klaar en heb je er helemaal niks aan.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Eens, behalve dat van de doostraf xd Dus eigenlijk is het waar, maar doodstraf niet. Dan zijn ze er vanaf, ze moeten boeten en afzien. En trouwens, België bestaat weer niet? Kost hier ook veel geld, hoor.

    Als het 100% zeker is dat de crimineel in kwestie mer als 3mensen heeft vermoord, vind ik dat de doodstraf toegepast moet kunnen worden!
    En tjha, criminelen worden gewoon verzorgd in de gevangenis terwijl arme gezinnen vechten voor hun bestaan!

    Sensible schreef:
    Eens, behalve dat van de doostraf xd Dus eigenlijk is het waar, maar doodstraf niet. Dan zijn ze er vanaf, ze moeten boeten en afzien. En trouwens, België bestaat weer niet? Kost hier ook veel geld, hoor.


    Only losers can act the way you do

    NEEE.
    Wat wel goed is; gevangenen laten betalen voor hun eten. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens. Omdat er een aantal mensen niet kunnen rondkomen of te weinig eten hebben, hoeft toch niet gelijk de doodstraf ingevoerd te worden? Deze stelling slaat echt werkelijk nergens op :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Ik heb ergens gelezen dat de doodstraf nog meer geld kost dan levenslang vastzetten. Want er moet echt heel veel gedaan worden voor iemand daarvoor veroordeelt kan worden en dat kost dus veel geld aan rechters/advocaten etc.


    If you want me to listen, whisper...

    Ja!
    Dan moesten ze maar niets illegaal doen he!
    die stomme mensen ><
    (als ik arm zou zijn zou ik naar de gevangenis gaan.. daar krijg je tenminste onderdak en alles..)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Tegen.
    De geschiedenis is verleden tijd, dit is de toekomst.


    your eyes are like stars in the night.

    Eens!


    You can run but not hide

    de gedetineerde minder eten geven en Arme gezinnen zouden hele voedselpakketen moeten krijgen van de voedselbank!


    I solemny swear i am up to no good