• De stelling van vandaag luidt:
    Cosmetische chirurgie is onzin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Als het iets is waardoor je er last van hebt of je voelt je erg écht niet goed door, vind ik het geen onzin. Mijn moeder laat haar ogen ook liften, maar dat komt omdat ze altijd enorme hoofdpijn heeft en 'zandkorrels' in haar ogen heeft waardoor ze wazig kijkt. En dat komt omdat haar oogleden zwaar naar beneden hangen. Dus ik ben het er niet mee eens.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Het ligt eraan wat. Ik vind het namelijk onzin om je tieten te vergroten, je bil te verkleinen of je van je schaamlippen een hoerenkutje te laten maken. Tenzij het natuurlijk medische redenen heeft, als je door je te grote borsten krom gaat lopen of zo iets snap ik het nog wel. Ook dingen als brandwonden en littekens wegwerken of haartjes permanent weg laten halen vind ik nog wel kunnen. Maar om nou je hele gezicht vol botox laat spuiten omdat het 'mooi' is of je vetrollen weg laat halen vind ik dat echt onzin. Dat vet moet je er maar afsproten. Rimpels en deukjes geven karakter en ik vind dat je blij moet zijn met wie je bent. Natuurlijk lukt dat mij ook niet altijd maar dan ga ik nog niet inplantaten in mijn tieten laten zetten, veel te eng en veel te nep.


    Get back motherfuckerz'

    Tja, van mij hoeft het niet, maar ik heb er ook niet zoveel tegen. Dus nee, ik ben er niet mee eens.


    History is not hatred.

    Expression schreef:
    Het ligt eraan wat. Ik vind het namelijk onzin om je tieten te vergroten, je bil te verkleinen of je van je schaamlippen een hoerenkutje te laten maken. Tenzij het natuurlijk medische redenen heeft, als je door je te grote borsten krom gaat lopen of zo iets snap ik het nog wel. Ook dingen als brandwonden en littekens wegwerken of haartjes permanent weg laten halen vind ik nog wel kunnen. Maar om nou je hele gezicht vol botox laat spuiten omdat het 'mooi' is of je vetrollen weg laat halen vind ik dat echt onzin. Dat vet moet je er maar afsproten. Rimpels en deukjes geven karakter en ik vind dat je blij moet zijn met wie je bent. Natuurlijk lukt dat mij ook niet altijd maar dan ga ik nog niet inplantaten in mijn tieten laten zetten, veel te eng en veel te nep.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mee eens. Je moet maar tevreden zijn met je lichaam. Je kan niet helemaal perfect zijn. Je kan zelf ook verbeteringen maken aan je lichaam.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vaak wel, ja. Alleen sommige mensen kunnen bijvoorbeeld niet goed ademenen door hun neus door bijv. een ongeluk. En als ze dan een nose-job krijgen, vind ik dat heel begrijpelijk.
    Maar om je gezicht nou helemaal vol te spuiten en je tieten tien keer te vergroten... Blergh.
    Ik vind die Lolo Ferrari en die moeder van Marco Borsato ongelooflijk lelijk door al hun plastische chirurgie.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee, als je het geld en de kans hebt jezelf mooier te maken, dan mag je die kans toch grijpen?


    BAM!

    Liess schreef:
    Als het iets is waardoor je er last van hebt of je voelt je erg écht niet goed door, vind ik het geen onzin. Mijn moeder laat haar ogen ook liften, maar dat komt omdat ze altijd enorme hoofdpijn heeft en 'zandkorrels' in haar ogen heeft waardoor ze wazig kijkt. En dat komt omdat haar oogleden zwaar naar beneden hangen. Dus ik ben het er niet mee eens.

    en
    Nee, als je het geld en de kans hebt jezelf mooier te maken, dan mag je die kans toch grijpen?


    Als ik het geld had, was mijn neus niet meer dezelfde gast. Ik stoor me er zo hard aan.

    Expression schreef:
    Het ligt eraan wat. Ik vind het namelijk onzin om je tieten te vergroten, je bil te verkleinen of je van je schaamlippen een hoerenkutje te laten maken. Tenzij het natuurlijk medische redenen heeft, als je door je te grote borsten krom gaat lopen of zo iets snap ik het nog wel. Ook dingen als brandwonden en littekens wegwerken of haartjes permanent weg laten halen vind ik nog wel kunnen. Maar om nou je hele gezicht vol botox laat spuiten omdat het 'mooi' is of je vetrollen weg laat halen vind ik dat echt onzin. Dat vet moet je er maar afsproten. Rimpels en deukjes geven karakter en ik vind dat je blij moet zijn met wie je bent. Natuurlijk lukt dat mij ook niet altijd maar dan ga ik nog niet inplantaten in mijn tieten laten zetten, veel te eng en veel te nep.

    ''


    -

    Ik vind dat cosmetische chirurgie zeker geen onzin is!

    Sacramento schreef:
    Tja, van mij hoeft het niet, maar ik heb er ook niet zoveel tegen. Dus nee, ik ben er niet mee eens.

    Ik deel mijn mening met haar.

    Cosmetische chirugie voor dringende/medische redenen vind ik wel kunnen, maar alleen maar om jezelf "mooier" te maken heeft verder geen zin, want hoevaak hoor je niet dat het verkeerd gaat en je moet gewoon blij zijn met jezelf. :Y) Maarja, als iemand het wil moet die het zelf maar weten, als die er blij van wordt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eén ding: Waarom zou het onzin zijn als je er (in de meeste gevallen) mooier van wordt?
    Maar ik vind het absoluut geen onzin. Als bv iemand heeeeele kleine borsten heeft snap ik dat diegene groter wilt, en verder, ik kan in de meeste keuzes wel inkomen, dat kan ik me wel voorstellen. Met uitzondering van een paar. Maar als het ivm met iets medisch of wat dan ook is kan ik me dat zeer goed voorstellen.
    En als mensen dat willen, ik houd ze niet tegen? Als zij er blij van worden?


    -

    Sommigen kunnen er écht door geholpen worden, maar ik vind dat er eerst een onzekerheidstest en gesprekken met 'niet-commerciele' artsen vooraf moeten gaan.


    I want my bloody cheese now!^^

    totaal geen onzin.
    En om welke reden dan ook. ^^