• De stelling van vandaag luidt:
    Cosmetische chirurgie is onzin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Ligt eraan. Als het bijvoorbeeld littekens , brandwonden zijn (tieten kleiner maken omdat je anders krom gaat lopen) , kan ik het best begrijpen. Maar je tieten groten maken, je kont dunner, buikje strakker enzovoort vind ik gewoon pure onzin. Grote tieten willen ? Pech gehad. Kont dunner ? Sporten. Buikje strakker ? Sporten. Rimpels weg laten halen ? Gebruik crème. Pukkeltjes / Puistjes weg ? Gezicht goed reinigen. Ik klink misschien wel bot ofzo , maar dit is gewoon hoe het zit met dat gebeuren ...

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Mensen, leg mij nou toch 's uit!

    WAAROM begint iedereen met het ratelen van

    'Tja.. *medische redenen* dan wel'

    O__o like what the hell?

    Alleen in gevallen waar het ECHT nodig is...


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Daar heb je gelijk in
    Tenzij het echt nodig is ;D


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Niet mee eens.
    Veel mensen zijn onzeker over hun uiterlijk en als cosmetische chirurgie hen dan blij maakt is dat toch zeker geen onzin? Zelf heb ik er geen behoefte aan maar ik heb er niets op tegen als anderen dat wel hebben.
    Ook zijn er veel mensen met bijv. ademhalingsproblemen, als er dan wat veranderd wordt aan je neus kan dat soms opgelost worden.


    hoi, jij bent leuk.

    RandomRhythm schreef:
    Nee, als je het geld en de kans hebt jezelf mooier te maken, dan mag je die kans toch grijpen?


    Let's do this poo

    Expression schreef:
    Het ligt eraan wat. Ik vind het namelijk onzin om je tieten te vergroten, je bil te verkleinen of je van je schaamlippen een hoerenkutje te laten maken. Tenzij het natuurlijk medische redenen heeft, als je door je te grote borsten krom gaat lopen of zo iets snap ik het nog wel. Ook dingen als brandwonden en littekens wegwerken of haartjes permanent weg laten halen vind ik nog wel kunnen. Maar om nou je hele gezicht vol botox laat spuiten omdat het 'mooi' is of je vetrollen weg laat halen vind ik dat echt onzin. Dat vet moet je er maar afsproten. Rimpels en deukjes geven karakter en ik vind dat je blij moet zijn met wie je bent. Natuurlijk lukt dat mij ook niet altijd maar dan ga ik nog niet inplantaten in mijn tieten laten zetten, veel te eng en veel te nep.

    Als je gezondheids problemen hebt oké, en als je het geld er voor hebt waarom niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mee eens en niet mee eens
    ja als het van die rommel is wel
    maar anders niet


    One Day you'll remember me...

    Over het algemeen wel, tenzij je echt fysieke klachten hebt.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ligt eraan. Als je bijv. een gedeelte van je gezicht kwijt bent omdat je een ongeluk heb gehad. Dan kunnen er ook allerlei ingrepen voor jou komen die ook onder platische chirugie vallen. Maar dingen zoals botox, dat vind ik zwaar onnodig.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eigenlijk moeten mensen elkaar maar nemen zoals ze zijn. Maar tegenwoordig doet niemand dat meer en het gaat tóch om de eerste indruk, dus ik vind het eigenlijk geen onzin (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    kweet niet, hangt er vanaf.
    als er nou helemaal niks mis is met je gezicht, dan vind ik het onzin. maar nog steeds, moet je toch zelf weten?
    ik zou het nooit doen, het kost te veel en ik vind het eng.
    en ik weet ook niet wat er aan mijn gezicht gedaan moet worden, ik heb geen vreemde neus, ogen en mijn oren zijn ook goed >.<

    als het iets noodzakelijks is omdat je anders sterft vind ik het wel moeten kunnen, maar doe je het omdat je "mooier" wilt worden moet het verboden worden, je bent zoals je bent


    I believe i can <3

    oneens, altnas bij sommige mensen niet. die zijn echt(sorry)lelijk enzo en het gaart hun hele leven beheersen(dat zie je bij di extrame make-over programma's altijd), of om medice dingen. maar als je inplaats van een cub c een cub d wilt ja dan vind ik het onzin


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;