• De stelling van vandaag luidt:
    Cosmetische chirurgie is onzin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    mo0nXlo0n schreef:
    Sommigen kunnen er écht door geholpen worden, maar ik vind dat er eerst een onzekerheidstest en gesprekken met 'niet-commerciele' artsen vooraf moeten gaan.


    onzekerheidstest? O.o

    Maar, kijk, om ook écht een operatie te overwegen, is al veel 'lef' voor nodig, dus tja. ik vind die testen niet nodig.

    Nee. Ik snap wel dat mensen het niet eerlijk vinden dat zij minder knap zijn door andere mensen door bijv. een hele grote neus, dan kun je wel zeggen wees tevreden met jezelf maar eigenlijk is het ook niet eerlijk dat de 1 knapper is dan de ander. Bovendien is het het geld van die mensen, en dat mogen ze uitgeven aan wat ze willen.
    Dan kunnen ze trouwens net zo goed je haar verven & makeup enz. verbieden. 'want je moet tevreden zijn met hoe je bent.'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je hebt van die mensen die het echt nodig hebben, zoals mensen die te grote borsten hebben en daardoor rugklachten krijgen of niet goed kunnen ademen door hun neus. Dat vind ik geen onzin. Ik vind dat alle plastische chirurgie dat niet vergoed s wel onzin. Ik bedoel: als je een enorme depressie krijgt door je uiterlijk, wordt dat ook door de verzekering gedekt (deels) en anders heb je het gewoon echt niet nodig. Het lijkt me sowieso eng om te doen eigenlijk, er word wel in je gesneden en zo. :S


    If you're going to hell, keep going

    LALALALALA schreef:
    Nee. Ik snap wel dat mensen het niet eerlijk vinden dat zij minder knap zijn door andere mensen door bijv. een hele grote neus, dan kun je wel zeggen wees tevreden met jezelf maar eigenlijk is het ook niet eerlijk dat de 1 knapper is dan de ander. Bovendien is het het geld van die mensen, en dat mogen ze uitgeven aan wat ze willen.
    Dan kunnen ze trouwens net zo goed je haar verven & makeup enz. verbieden. 'want je moet tevreden zijn met hoe je bent.'


    Helemaal mee eens.


    -

    Ze zeggen weleens.. 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden.' En zoiets is dit geval ook, je kiest gewoon zélf of je het wilt of niet.


    -

    RandomRhythm schreef:
    Nee, als je het geld en de kans hebt jezelf mooier te maken, dan mag je die kans toch grijpen?

    Inderdaad. Het kan mislukken maar ook goed gaan. Ik vind het dus geen onzin.

    hmm.. het ligt er gewoon aan, als je er écht last van hebt, omdat je bijvoorbeeld door te grote tieten schuin gaat lopen dan mag het wel weg, maar anders vind ik het wel onzin.


    Better to leave than to be gone.

    Ligt eraan wat.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vind ik wel. Behalve als bijvoorbeeld iemand last van zijn rug krijgt omdat zij te grote/zware borsten heeft en ze daarom kleiner wilt hebben.. daar kan ik mee leven.
    Verder vind ik cosmetische chirurgie tever gaan.
    Wees blij met wat je hebt gekregen.


    I recycle my thoughts.

    Ligt er aan.
    Voor gezondheids redenen of als je een ernstig ongeluk heb gehad, vind ik het oke.
    Voor de rest vind ik het dom.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Expression schreef:
    Het ligt eraan wat. Ik vind het namelijk onzin om je tieten te vergroten, je bil te verkleinen of je van je schaamlippen een hoerenkutje te laten maken. Tenzij het natuurlijk medische redenen heeft, als je door je te grote borsten krom gaat lopen of zo iets snap ik het nog wel. Ook dingen als brandwonden en littekens wegwerken of haartjes permanent weg laten halen vind ik nog wel kunnen. Maar om nou je hele gezicht vol botox laat spuiten omdat het 'mooi' is of je vetrollen weg laat halen vind ik dat echt onzin. Dat vet moet je er maar afsproten. Rimpels en deukjes geven karakter en ik vind dat je blij moet zijn met wie je bent. Natuurlijk lukt dat mij ook niet altijd maar dan ga ik nog niet inplantaten in mijn tieten laten zetten, veel te eng en veel te nep.


    Mee eens!
    Een medische reden vind ik zwaarder tellen dan wanneer je iets mooi vind om te 'hebben'.
    Zoals die zeer gewilde grotere cup...

    lichter aan.
    bij brandwonden zeker niet, en in sommigegevallen ook niet.

    maar omdat een of ander dom kind een cup d wilt inplaats van c ja dat is dom.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik vind het alleen goed bij mensen die een haze lip hebben ofzow of als er iets geamputeerd word moet je ook naar de plastische chirurg dus das ook goed maart verder is het onzin en maakt het mensen alleen maar nep!!!

    ik snap eigenlijk helemaal niet, waarom zou je er iets op tegen hebben?

    Ik bedoel 'medische redenen'.
    hallo?

    Dan kan je inderdaad net zo goed stoppen met make-up te gebruiken etc.

    stel dat je noujah een of andere 'vreemde' aandoening hebt of nou jah ergens gewoon echt last van hebt, dan is het toch fijn dat het er is en dan mag het van mij ook wel. zolang je er maar niet als die marijke van helwegen -ofzoiets- uit komt te zien. ik denk alleen dat ik het zelf echt nooit zal doen..


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho