• Beantwoord deze vragen :)

    1:Wie ben je?
    2:Leeftijd?
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? :S O.O
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd? (flower)
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!

    groeten van

    Esemesje

    1:Esmée
    2:17
    3:Ja :)
    4:Ja hoor als de muziek gewoon hetzelfde zal zijn ben ik ook fan maar ik zal ze dan wel wat minder aanbidden ^^
    5: gewoon fan blijven en hopen dat Bill een heel lief vriendje gaat krijgen :9~ eerlijk gezegd zal t mij niet verbazen mocht het ooit gaan gebeuren.
    6: nutteloze kansloze troep -_- is dat, ff snel in elkaar geflanst.
    7:Erg vinden, maar gelukkig bestaat er tegenwoordig vervoer :)
    8: XD dat past totaal niet bij de vorm van zijn gezicht laat gustav maar blijven zoals ie is :)
    9: Für immer :)
    10: Van de een op de andere dag Tokio Hotel leuk vinden en dan de volgende ze haten/ alleen voor de looks gaan niet voor de muziek...

    (K)


    It's heavy but you are not the only one

    1:Wie ben je?
    Evelien

    2:Leeftijd?
    14 Morgen 15xD
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    Jep<3

    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?Jah!!Trl Hun Muziek Is Voor mIJ Nog Alty Het Belangrijkste
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?Hem Waarderen Voor Zijn Keuze xD

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?Stoem....Das Vo Mensen Die Aandacht Te Kort Hebben
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    Bwa Da Maakt Mij Ni Uit xP
    Ik Woon In Belgie Dus!!
    Ma Kzou Het Wel Erg Vinden Voor De Mensen DIe In Nederland Wonen xD

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?Eum..Nope Niet Egt xD
    Het Zou Denkik Geen Zicht Hebben xD
    bILL Zen Haar Is Mooiz Bij Hem xD
    En Dat Van Gustav Is Mooiz Bij Gustav<3

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    Jaaah!!!<3I Love Tokio Hotel
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!Mensen Die Geen Eigen Stijl Hebben En Daardoor Mensen Gaan Kopieren En Proberen Te Lijken Op Die Mensen xD
    AandachtMensen Dus!!


    A Shipwreck In The Sand

    1. sanne
    2. 14
    3. ja, cker!!
    4. jewel, maar bij een concert zou ik dan minder hard gillen.
    5. ik blijf gwn fan, hij is en blijft cool
    6. ik vind het dom maar ook wel grappig dat die haters zoveel energie in die hyves en filmpjes steken. alleen de hyves en filmpjes zijn natuurlijk minder grappig, want die zijn gwn BELACHELIJK EN NUTTELOOS!!!!!!
    7. ik zou keihard janken, maar wel proberen om bij een concert van hun te zijn in bijv. duitsland.
    8. haha!! echt niet, gustav moet mooi zijn eigen haar houden en niet bill na gaan doen
    9. ja, wat er ook gebeurd, ik blijf fan. cker weten!!!
    10. dat mensen alleen naar hun uiterlijk en manier van doen kijken. dat ze niet goed luisteren naar de tekst van de muziek.


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    1: Wie ben je?
    Eva, lijkt me logisch.

    2: Leeftijd?
    Bijna 14.

    3: Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    Yes I am.

    4: Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    Met meisjes erin? Je bedoelt, Tom, Bill, Georg en Gustav zijn vervangen door meisjes? Nee, dan zou ik er niet naar luisten. Ik denk niet dat de liedjes zouden klinken met een meisjesstem.

    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    Fan blijven x) (dat altijd). Hij valt dan tenslotte nog steeds op meisjes alleen dan 50% minder kans.

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    Ik besteed er geen aandacht aan.

    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    Janken en naar het buitenland gaan x)

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    Not really. Zou hem wel cool staan, I guess.

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    Hm, ligt eraan. Als ze de fans uit gaan schelden krijg ik wel mn twijfels ja x).

    10: Wat vind jij wannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!
    Voor een paar dagen fan zijn.


    I recycle my thoughts.

    1:Wie ben je?
    laura
    2:Leeftijd?
    14
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    jaa
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    als de muziek gewoon goed is wel.
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    zeggen: eindelijk.
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    lachen.
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    naar duitsland gaan voor een concert..
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    nee.
    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    jaa
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!
    nou, als dit over wannabe fans gaat: ik vind dat iemand zelf heel goed weet wat hij/zij nou werkelijk vind van een band. en anders mogen ze van mij fan zijn. Over kleding heb ik wel een lange mening


    You'd took my breath but I'll survive.

    1:Wie ben je?
    Elien..

    2:Leeftijd?
    13

    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    Jep!

    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    Als het goede muziek blijft wel maar... ja.. ik weet niet(kan ik me niet helemaal voorstellen..)

    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    niks.. ja wat zou ik moeten doen? voor mij veranderd er dan niet veel hoor..

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    ik vind het egt dom dat ze dat doen maar ik trek me er niet zoveel van aan..

    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    Dat zal ik wel heel erg vinden.. maar dan ga ik wel in duitsland of ergens anders naar een concert!

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    nee, maar het lijkt me wel grappig om te zien..

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    ja.. tenzij de muziek opeens heel slecht word ofzo..

    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!
    Dat je alleen fan bent omdat de jongens zo knap zijn en dat je helemaal niet naar de muziek luistert.. en als er dan een ding aan ze veranderd op eens geen fan meer bent en ze gaat haten..


    Je moet worden wie je bent.

    1:Wie ben je? Annelies

    2:Leeftijd?12

    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel? Jup

    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen? Als ze evengode muziek maken wel jah

    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn? Niet beginnen flippen en dat héél fijn voor hem vinden dat hij er toch voor uitkomt. Hem respecteren voor z'n keuze

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes? Ziek -.- Die mensen hebben gewoon té weinig aandacht en vragen dat dus aan ons

    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O Hopen dat ze dan meer naar België komen (A)

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)? Whahaha! Ik denk dat ik dan helemaal plat van het lachen lig xD

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd? Dôh!

    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!
    Nou ik vind WannaB als mensen alleen kijken naar de jongens en zoo en NIET om de muziek geven. Die mensen vind ik nou echt wannaB

    1:Wie ben je?
    Joyce
    2:Leeftijd?
    16
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    Jaah
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    ja waarom niet :S
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    niks zijn keuze ik heb niks tegen homo's ze zijn juist hartstikke aardig
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    ik snap niet waarom die mensen er aandacht aan besteden als ze het toch niet leuk vinden
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    niks ik ga toch al naar duitsland
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    eingenlijk niet
    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    ja wat voor fan ben je anders ??
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!(Y)
    als mensen denken dat ze fan zijn maar niks weten..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Isabel

    15 (bijna 16)

    Ja

    Als het goede muziek is zou ik er naar luisteren, maar posters weet ik nog niet echt

    Dat is zijn zorg^^ hij is zoals hij is en je kan daar nu eenmaal niet aan doen dus ik zou het niet erg vinden, kzou wel ff schrikken maar als hij gelukkig wordt dan is dat voor mij goed

    ZIELIG

    Brieven sturen en smeken

    Néé eigenlijk niet

    Ja

    Vanaf er iemand TH haat ze ook meehaten omdat die jij die persoon leuk vind, je moet uitkomen voor jezelf en ik vind het erg dat mensen zich continue aanpassen aan personen of dezelfde kleding kopen
    dat vind ik eenmaal wannebe

    1:Wie ben je?
    Soraya

    2:Leeftijd?
    14 jaar

    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    Ja

    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    Ja waarom niet

    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    Het maakt me niet uit wat hij is. hij blijft goeie muziek maken...dus ik blijf fan

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    Best wel stom. Oke ze mogen het gerust doen enzo.
    Maar af en toe gaat het een beetje te ver


    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    Dan vind ik het wel jammer. Internet, Tv, duitsland en belgie zijn er ook nog(A)

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    Whahah ja zou wel leuk zijnxD

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    Ja

    10: Wat vind jij wannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!
    Ik vind ze meelopers, Ze zijn alleen maar fan omdat wij fan van tokio hotel zijn(de meeste dan)

    1:Wie ben je? Annissa

    2:Leeftijd?12 x3

    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    ;D Ja ik ben fan van TH

    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen? Ja,, maar dan niet voor de sexy mensen maar voor de goede muziek.

    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn? Gewoon,, hopen dat hij de ware vind (ikke dus xD) en het accepteren (A)

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes? echt dom,, lees maar op mijn profiel wat ik van de haters vind.

    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O naar concerten gaan in duitsland of belgie ofzo (als ik dan mag)

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)? whahaha,, sorry,, maar ik denk niet dat het hem zou staan...

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd? Ja

    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening! euh.. laat ik er een lijst van maken.
    1. zeggen,, ze zijn homo's < 2. als je vrienden er fan van zijn zeggen; mwah,, valt wel mee.
    3. dan "fan" worden.
    4. alleen de engelse liedjes kennen. alleen Tom "een beetje" leuk vinden terwijl je GEEN leidjes kent.
    5. géén spullen ervan hebben.
    6. steeds minder fan worden.
    7. ze weer haten.



    1:Wie ben je?

    Siham

    2:Leeftijd?

    12

    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?

    Ja ofcourse,wie niet? xD

    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?

    Als het dezelfde muziek was wel xD

    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?

    Blij voor hem zijn,dat hij het eindelijk durft toe te geven,want hij is het gewoon xD

    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?

    Laag,maar moeten ze zelf weten¬¬

    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O

    Don't care,ik ga wel naar duitsland/frankrijk/belgie/polen ;)

    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?

    xD NEE!

    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?

    Jup:D

    10: Wat vind jij wannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!

    Als je alleen fan bent omdat je Bill ofzo knap vind,of dat je alleen fan bent omdat je vriendin ofzo fan is


    Lalalalalalalala.

    1:Wie ben je? Máriko
    2:Leeftijd? 17
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel? Adohh >.<
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen? Ja! De muziek is gewoon geweldig
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn? Mn schouders ophalen en weer verder gaan met wat ik aan het doen was. Ik ben zelf ook Bi, dus; So What?
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes? Zij hebben hun mening en wij hebben de onze. Dat moeten we van elkaar gewoon accepteren
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O Naar Duitsland gaan =D Dat doe ik toch altijd al >.< Bijna alle concerten die ik van hun gezien heb waren in Duitsland >.<
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)? Omg, dat ziet er niet uit!
    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd? Soms vraag ik me dat af.
    10: Wat vind jij wannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening! Fan zijn, alleen omdat je toevallig 1 van de bandleden wel leuk vind.


    Bored.

    1:Wie ben je?
    Soetkin
    2:Leeftijd?
    15 jaartjs
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    fan für immer
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    tuurlijk, de muziek is en blijft gewoon zalig,, kheb tog ook posters vn Avril Lavigne in mn kamer hebben dat maakt tog ook niet uit
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    das goed voor hem,, ieder zen keuze,, als hij mr gelukkig is
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    mega zielig,, als th dan tog zo oninteressant is en tog zo hatelijk en weetik veel wat nog meer,, wrm houde ze hun daar dan me bezig?? ((Logica!! =ver te zoeken))
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    Jammer voor de mensen die dr wonen,, maar kwoon tog in belgië duss kzou er niet egt last vn hebben
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    neejj!! dat gaat alleen bij bill (of weet ik veel wie) maar ni bij gustav ,, dies mega cute me zijn korte haartjs laat hem zo mr blijven9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    Ik denk het wel,, maar stel dat ze mn broer fzoo zouden vermoorden (ohnee weet niet hoe ik er opkom) dn zou ik warschijnlijk geen fan meer zijn,, mr zal tog niet gebeuren
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!
    meelopers die doen wat anderen doen om erbij te horen en niet hun zelf zijn of blijven


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    1:Wie ben je? Meline.
    2:Leeftijd?14.
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?Natuurlijk<3
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?Natuurlijk, het gaat om de muziek, en daar ben ik fan door geworden.
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?Hem respecteren dat hij het toe durft te geven!
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?Euhmn.. heel zielig, maar ik besteed er geen aandacht aan.
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.OZe 100 fanbrieven schrijven en dwingen ook naar NL te gaan, en anders gewoon naar Duitsland dan maar hé?
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?Nee, ik zie het niet écht gezond voor me ofzo..
    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd? Hier heb ik eigenlijk geen antwoord op.. licht er helemaal aan wát er is gebeurd..
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening!Wat ik wannabe vind?.. fan zijn omdat je toevallig Bill knap vind en ze rest zwart maakt. Ik ken zoiemand..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    1:Wie ben je?
    Sofie :D
    2:Leeftijd?
    16 jaar
    3:Ben je Tokio hotel fan/Hou je van Tokio Hotel?
    Jaaaaa (H)
    4:Als Tokio Hotel nou een band was met meisjes erin zal je er dan nog naar luisteren en posters enzo ophangen?
    Veel posters heb ik niet hangen, maar ik denk dat er toch zou op hangen ^^
    5: Wat zou je doen als Bill bekent bi of homo te zijn?
    Ik zou het niet zo erg vinden,, Ik was eerst Bill-Geobsedeerd, maar de kans dan ik ooit iets met hem zou krijgen is zo goed als onbestaande...
    Ik zou blij voor hem zijn :D
    6: Wat vind je van haat aan TH hyves en haatfilmpjes?
    Overdreven... en Superzielig
    7: Wat zou je doen als Tokio Hotel nooit meer naar Nederland komt? O.O
    Naar België toch nog? :D xD
    8: Zie je het al voor je dat Gustav Bills kapsel heeft (dat statische XD)?
    Nee xD Zijn gezicht is daar niet smal en perfect genoeg voor ;)
    9: Blijf je fan wat er ook gebeurd?
    jaaaa :D
    10: Wat vind jijwannabe? dus niet kijken wat anderen ervan vinden jouw mening
    * Enkel Monsoon, Ready Set Go and Don't Jump kennen
    * De ene moment zeggen "ik ben fan" , en dan opeens, "Ik haat tokio Hotel, zo'n bende homo's" -_-"
    * Enkel van de looks houden van de Band
    * en te veel over tokio hotel bezig zijn, en constant zeggen, Bill is geil enzo xD
    * ...

    Xx