• Ik ben echt hopeloos verliefd op een jongen S. en heb hem 2 jaar geleden op een vakantie park ontmoet hij heeft 1 jonger zusje en die is net zo oud als mij en is dus ook mijn vriendin toen met die vakantie was hij verliefd op mij en ik op hem alleen dat wisten we nie van elkaar xD nu heb ik hem op hyves sinds 3 maanden en ben ik weer hopeloos verliefd op hem! Maar ik weet niet of hij op mij is hij doet wel altijd heel aardig tegen me en zo. Tips? En hij woont in Friesland en ik in N-H en ik droom de laatste tijd elke keer over hem!
    xxx

    (...)
    Een relatie kun je niet in stand houden als je elkaar alleen maar via msn spreekt. Je moet elkaar soms ook opzoeken. Geloof me, anders redden jullie het niet. Ik probeer je neits uit je gedachten te praten, maar denk er wel eerst goed over na.
    Ik heb ook een tijdje een long-distance gehad met iemand die naar Oost-Duitsland is verhuisd. Dat was helemaal onmogelijk >.<

    Jup ik ga erover nadenken!

    help ik droom nog steeds over hem!!!

    Jeej ik heb geen beltegoed meer xD

    en me mobiel is weg

    Je zou het oowk aan zijn zusje kunnen vragen. Maar inderdaad, Als je het écht wilt weten moet je het gewoon vragen. Succes.<33

    xxx


    Love is in the air'<3

    ik zou zeggen:
    vertel het hem en gaa ervoor :D

    k durf niet xD

    wat als hij mij afwijst?

    Dan denk hij dat hij wel een beter iemand vind als jou. (dat meestal niet zo is).
    Wat je moet doen is als je wordt afgewezen is hem gaan haten (vind ik heerlijk:P, en ja, ik ben een jongen, en homo, problemen mee?)...
    maar haten is niet altijd de goeie manier,misschien diegene gewoon vergeten (lullùùùgg....)of vragen waarom hij jou afwijst, dan valt vergeten, en vooral haten nog wel mee.
    maar misschien is vragen wel goed, en als hij jou afwijst dan, nja, vragen, verder moet je wachten opp andere reacties, ik weet het allemaal eigenlijk niet zo goed.

    timmieboyy


    Ps. Suc6, echt vragen, je kan er gewoon niet mee blijven zitten, dan wordt het steeds erger (bij mij is het zo omdat ik het meestal niet kán gaan vragen als diegene geen homo is) (de verliefdheid, en bangheid om afgewezen te worden) VRAGEN, en z’n zusje is misschien niet handig, dan zegt ’ie misschien JUISt nee, omdat hij dan denkt(weet)dat je het niet durft... maar wat ik al zei, sorry, typte, ik weet het allemaal niet zo goed!


    Pps.
    Sjééééwwhhh!! Al 4 keer aangepast

    Danke timmieboyy en nee ik heb niks tegen homo's!
    Danke shon!!!

    Asjeblieft

    Hey als hij jou neit staan is hij het gewoon neit waard en onthoud je komt nog vele jongens tegen di veeeel leuker zijn!. Dus succes met je potential boyfriend!

    xx

    danke!

    maar je hebt hem nog niet gevraagt?

    maar je hebt hem nog niet gevraagt?

    nee durf nie x'D