• Ik ben echt hopeloos verliefd op een jongen S. en heb hem 2 jaar geleden op een vakantie park ontmoet hij heeft 1 jonger zusje en die is net zo oud als mij en is dus ook mijn vriendin toen met die vakantie was hij verliefd op mij en ik op hem alleen dat wisten we nie van elkaar xD nu heb ik hem op hyves sinds 3 maanden en ben ik weer hopeloos verliefd op hem! Maar ik weet niet of hij op mij is hij doet wel altijd heel aardig tegen me en zo. Tips? En hij woont in Friesland en ik in N-H en ik droom de laatste tijd elke keer over hem!
    xxx

    DeathCorex3 schreef:
    haha nu ik dit zo terug lees schiet ik toch best hard in de lach.
    After all had ik 6 maanden met die jongen en zijn we nu soulmates nogsteeds ! haha xD
    Dat kon je ook voor jezelf houden? Want nu is een topic van meer dan 2 jaar geleden onnodig omhooggeschopt. Daarbij had waarschijnlijk niemand meer weet van dit topic en interesseert het ons niet hoe lang jullie uiteindelijk samen geweest zijn.

    Ja, sorry, 's avonds ben ik chagerijnig.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 0:06 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik dacht: die user zal nu inmiddels wel inactief zijn. Maar ze was degene die dit upte (excuses, girlscene-jargon).


    No growth of the heart is ever a waste

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Dat kon je ook voor jezelf houden? Want nu is een topic van meer dan 2 jaar geleden onnodig omhooggeschopt. Daarbij had waarschijnlijk niemand meer weet van dit topic en interesseert het ons niet hoe lang jullie uiteindelijk samen geweest zijn.

    Ja, sorry, 's avonds ben ik chagerijnig.

    sorry ik was vergeten erin te zetten of het topic verwijderd mag worden ;$
    sorryyy ;$