• Ik ben echt hopeloos verliefd op een jongen S. en heb hem 2 jaar geleden op een vakantie park ontmoet hij heeft 1 jonger zusje en die is net zo oud als mij en is dus ook mijn vriendin toen met die vakantie was hij verliefd op mij en ik op hem alleen dat wisten we nie van elkaar xD nu heb ik hem op hyves sinds 3 maanden en ben ik weer hopeloos verliefd op hem! Maar ik weet niet of hij op mij is hij doet wel altijd heel aardig tegen me en zo. Tips? En hij woont in Friesland en ik in N-H en ik droom de laatste tijd elke keer over hem!
    xxx

    Ow.... lees ff mijn vorige (lange) bericht, als je dan vind dat dat geen 'oppepper' geeft dan weet ik het ook niet meer, en misschien doen ik nog wat tips
    (zo, lekker overdreven).
    Maar kom op, je kan het toch wel?

    Gewoon naar hem toe gaan fzp en het hemvragen. Maar ook wel ni zo van
    Hallo, Ik zie je graag, jij mij ook?
    Zo dus niet vragen x) Want erm da zou die jongn mss uitfreakn ^^ Maar gewoon, je ziet wel waar het je heen brengt ^^

    of als je zijn msn hebt kan je dit doen:
    ik moet je nog iets vragen
    en dan vraag je hem verkering.
    ook een idee.

    (...)
    Een relatie kun je niet in stand houden als je elkaar alleen maar via msn spreekt. Je moet elkaar soms ook opzoeken. Geloof me, anders redden jullie het niet. Ik probeer je neits uit je gedachten te praten, maar denk er wel eerst goed over na.
    Ik heb ook een tijdje een long-distance gehad met iemand die naar Oost-Duitsland is verhuisd. Dat was helemaal onmogelijk >.<


    Dat is waar, maar het is het proberen waard.
    Het risico is er wel dat ze gelijk heeft, en dat hij na een tijdje je hart breekt...
    Maar anders vind ik dat MariekxBill haar plan niet slecht is ;)


    Groezrock was AWESOME! <3

    (...)

    Dat is waar, maar het is het proberen waard.
    Het risico is er wel dat ze gelijk heeft, en dat hij na een tijdje je hart breekt...
    Maar anders vind ik dat MariekxBill haar plan niet slecht is ;)

    welke ze had er een paar;)

    Dan moet je het gewoon vragen!

    eerst maak je jezelf helemaal rustig en maak je een briefje [bij hyves], niet te overdreven!
    zoals:
    -gedichten
    -tekeningetjes of plaatjes met hartjes


    Maar gewoon,

    Lieve S[..]

    ik vind je [nog steeds] leuk
    Voel je hetzelfde voor mij?


    Maar nu moet ik even gaan, virus scan is uitgegaan en dan moet ik de computer op nieuw opstarten..-.-'

    x Moi


    Dese xD
    Ik weet dat het moeilijk is als je verlegen bent, maar probeer toch maar ;)


    Groezrock was AWESOME! <3

    Gister heeft hij gezegd: ik wil je eerst zien voordat ik je wat wil zeggen/vragen en hij is verliefd op mij!!!!!!!!(yeah)

    Oo ik ga morgen naar vriesland naar me familie! :O Waar woont hij precies in vriesland?

    xxx


    I do not hook up.

    Oo ik ga morgen naar vriesland naar me familie! :O Waar woont hij precies in vriesland?

    xxx

    Heerenveen xD

    vraag of hy verlieft is op u


    Gilles (ll)

    Hmm.
    Lange-afstandrelatie x). Lol, heb ik ook last van, wees maar niet bang.
    Ik weet van hem dat hij mij leuk vindt, hij weet van mij dat ik hem leuk vind. Hij woont in Den Haag, ik in Noord-Brabant :3. Maar hij is zo lief om met de trein naar me toe te komen *kwijl*


    I recycle my thoughts.

    Van zo'n "lange-afstandrelatie" is wel handig dat als je hem op msn hebt, kan je hem zeg maar alles in vertrouwen te vertellen. Tegen wie kan hij het doorlullen? En trouwens, als je een "groot geheim" tegen hem verteld heb je het geluk dat je hem niet gelijk de dag erna onder ogen hoeft te komen xD


    I recycle my thoughts.

    Je moet er voor gaan , ik heb ook een probleem als je het wete , stuur dan een privebericht

    X GA ervoor meis!!

    Je moet er voor gaan , ik heb ook een probleem als je het wete , stuur dan een privebericht

    X GA ervoor meis!!
    Inderdaad. Je leeft maar één keer. Ik heb heel lang getwijfelt of ik aan hem moest vertellen dat ik hem wel erg leuk begon te vinden. Ik ben nu echt blij dat ik het hem verteld heb. Er viel gelijk een last van mijn schouders :').


    I recycle my thoughts.

    haha nu ik dit zo terug lees schiet ik toch best hard in de lach.
    After all had ik 6 maanden met die jongen en zijn we nu soulmates nogsteeds ! haha xD