• Ik droomde vannacht dat ik een vis was. Echt te vaag. Maar ik herinner meestal ook gewoon wat ik droomde. Ik heb de laatste tijd echt te vage dromen... maarja. Wat droomden jullie vannacht?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ik droom de laatste tijn niet ik kan niet slapen omdat ik rare nachtmerries heb :(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik droomde dat iemand in de afval bak was gevallen en hij liep naast een paar mensen en die vielen op de gron van e stank, op een gegevemoment liep die persoon langs een paar boekjes en die verbrandde zich zelf xD

    Ik droomde dat ik op school was, en het hek was dicht maar niet op slot. Er lag een hele grote berg met was (ik weet niet of hij vies was of schoon). De jongen die mij toen altijd pestte deed heel vervelend tegen me. Toen duwde ik hem keihard in de stapel met was, en het hek ging open, die jongen rende keihard weg.

    Dat was echt al een hele tijd geleden, maar het is wel leuk om er weer aan te denken^^


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Ik droomde in 3 dagen dat:
    -een vriendin vroeg of ze mijn pen mocht lenen
    -ik ongesteld was
    -dat mijn broer vroeg hoe hij een condoom moet gebruiken (omg x'D)
    -er iemand vermoord werd in het zwembad (die droom heb ik al verschillende keren gehad. Echt vaag)
    -nog 2 dingen die ik al vergeten ben (;

    Ik droom echt te veel, de laatste tijd.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb echt geen idee :P