• Heeeee, (flower)
    Nou gistere was dus die 'anti Bill' dag in Utrecht, en nu stond op een site dat alle fans zit in hun msn naam moeten zetten: FUCK DIE KUT TMF[NL]!! :@
    Dat vond ik persoonlijk iet TE, dus we kunnen er ook dit van maken: TMF[NL] suckt! :@
    Klinkt toch iets beter denk ik xD!
    Njha laat hier ff je comment achter over wat je ervan vind! (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    Stuur tmf een mailtje ofzo met heeele nette taal;

    Aangezien julli een anti-Bill dag hebben georganiseerd,
    vinden wij het wel zo eerlijk dat er nu ook een anti-[Rihanna, nicole.. watdanook] word georganiseerd. :)

    Bedankt
    en dan gaan we namen verzamelen. :D


    AAP

    Stuur tmf een mailtje ofzo met heeele nette taal;

    Aangezien julli een anti-Bill dag hebben georganiseerd,
    vinden wij het wel zo eerlijk dat er nu ook een anti-[Rihanna, nicole.. watdanook] word georganiseerd. :)

    Bedankt
    en dan gaan we namen verzamelen. :D

    Die vind ik super goed :D


    Sweet dreams will come true.

    Ik ook :D


    We're all mad here.

    Vind Het Wel Nog Een Goed Idée!!
    Mja Ik Woon in Belgie!!
    En Geloof Me Tmf In Belgie Suckt Toch Ok Wat Hoor!!
    vRAl DIe Vj LyNN!!
    Oh Bah Man Wat Een kutwijf!!
    Die kAKt Zomaar Th Uit!!
    Wel Zal Ik Haar Is Gaan Uitkakken!!


    A Shipwreck In The Sand

    Vind Het Wel Nog Een Goed Idée!!
    Mja Ik Woon in Belgie!!
    En Geloof Me Tmf In Belgie Suckt Toch Ok Wat Hoor!!
    vRAl DIe Vj LyNN!!
    Oh Bah Man Wat Een kutwijf!!
    Die kAKt Zomaar Th Uit!!
    Wel Zal Ik Haar Is Gaan Uitkakken!!


    idd
    das egt een kutwijf!!!
    ze mogen die dringend ontslagen daar bij tmf

    Jullie weten toch... Een Anti - Bill dag is toch iets goeds???
    Dat betekend dat Bill al zo beroemd is dat ze hem haten!
    Als ze Bill van de aarde weg willen moeten ze over hem zwijgen. en geen Anti-dag aan hem oprichten, da's een soort eerbetoon want jullie waten toch. Haters Makes Him Famous!
    Dus trek jullie niks vanaan van die haters en doe normaal, laat ze doen,
    Het zijn gewoon klote kinders zonder aandacht xD
    xXx
    Amen xD


    death to the one at the end of the serenade.

    TMF heeft er niks mee te maken! Ik heb ze een mail gestuurd, en kreeg ook nog een mailtje terug ook! Ze zeiden dat ze er niks mee te maken hadden, en het alleen wilden doorgeven dat het er überhaupt was/is |: Dus .. die mailtjes sturen helpt geen fuck want ze hadden er dus niks mee te maken. Ookal denk ik wel dat Damian erbij was. Maar laat die haters lekker!, ze zijn écht niet slimmer dan me reet ofzo . Ze zijn zielig en levenloos, en accepteer maar dat er haters zijn, je kan mij niet vertellen dat jij 1 ster/band niet haat ofzeu. Zelf haat ik ook wel wat, maar dan niet die personen, maar de muziek. K3 Bijv. Nouja . Byeos .


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar jullie vinden wel dat ze ons(de fans) moeten rescpecteren met onze keus om kwijlend naat TH te kijken maar wij moeten eigenlijk ook de keus van de andere(de haters) rescpecteren want niet iedereen kan het zelfde leuk vinden.
    maar dat tmf dat heeft gedaan vin dik ook stom waarom laten ze hun niet gewoon met rust want ze hebben niks anders gedaan dan knap en sexy zijn en natuurlijk goeie muziek gemaakt.
    dat is gewoon mijn mening.



    Ik vind dat je gelijk hebt .


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Sorry hoor, maar ik vind dat al die haters enzo véél te ver gaan. Ze hebben een fan in coma geslagen er schijnt er 1 dood te zijn gemept en dan komen ze ook nog met zo'n belachelijke Anti-Bill meeting. Sorry hoor, maar ik vat die haters dus echt niet 0.o Ik haat Rihanna omdat ze eruitziet als een belachelijke huppelkuthoer met een paraplulijn en een te groot voorhoofd en niet kan zingen [mijn mening, sorry voor de fans onder ons] aber dan ga ik toch ook geen anti-Rihanna meeting houden?!0.o

    Stuur tmf een mailtje ofzo met heeele nette taal;

    Aangezien julli een anti-Bill dag hebben georganiseerd,
    vinden wij het wel zo eerlijk dat er nu ook een anti-[Rihanna, nicole.. watdanook] word georganiseerd. :)

    Bedankt
    en dan gaan we namen verzamelen. :D
    omg. Dies opzich best wel komisch x'D

    TMF doet gewoon raar.
    De ene keer lopen ze te kwijlen als bill bij hun op de bank zit. vertellen ze hoe geweldig de jongens zijn en dan oppeens komt de anti-billdag.
    NIET VAN 2 WALLETJES ETEN TMF, DAAR KRIJG JE SPIJT VAN...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    TMF heeft er niks mee te maken! Ik heb ze een mail gestuurd, en kreeg ook nog een mailtje terug ook! Ze zeiden dat ze er niks mee te maken hadden, en het alleen wilden doorgeven dat het er überhaupt was/is |: Dus .. die mailtjes sturen helpt geen fuck want ze hadden er dus niks mee te maken. Ookal denk ik wel dat Damian erbij was. Maar laat die haters lekker!, ze zijn écht niet slimmer dan me reet ofzo . Ze zijn zielig en levenloos, en accepteer maar dat er haters zijn, je kan mij niet vertellen dat jij 1 ster/band niet haat ofzeu. Zelf haat ik ook wel wat, maar dan niet die personen, maar de muziek. K3 Bijv. Nouja . Byeos .
    Ondanks alles, is het wel slechte publiciteit voor de band, en hun maken hier dus wel reclame voor.
    Als ze ertegen waren, of het niets zo'n goed idee vonden dan hadden ze het gewoon niet op de site gezet. Ik vind wel dat sommige fans, zich er té druk om maken... Als zo'n dag word georganiseerd. Hou meer van TH! uit je meer, hou een we love th dag of wat dan ook. Die haters krijgen hun zin als je zielig in een hoekje duikt en gaat huilen omdat iemand zei dat bill sucked...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik vind het nog beter om naar de tmf studio te gaan, en daar alles op stelten zetten.. of daar buiten te schreeuwen xD

    Laat dat maar aan de zwollenaarse rapper Kubus over. en de londonse rapper Bangbang.

    Die hebben de boel al een keertje op stelten gezet bij TMF xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    phaa , we halen met zen allen de kijkcijfers omlaag(duivel) xD