• Heey hallo allemaal, titel zegt het al.

    Ik ben op zoek naar een paar meisjes die naast me in de rij stonden. Het was mega gezellig maar ik ben vergeten hun msn te vragen. Ze zeiden dat ze ook Quizlet hadden.. Ik verloor ze al snel uit het oog toen de eerste poort open ging. Even voor de duidelijkheid; Ik was diegenen die de hele tijd idioot liep te zingen, we hebben nog wat over Tokio Hotel gepraat.. Ook over Quizlet.. Ook hebben we nog van die spaar stickers van Tokio Hotel op ons gezicht lopen plakken xD.. Dus voro diegene die dit bekend in de oren klinkt.. Please stuur me even een pbtje of mailtje ofzo.. Zou graag weer contact willen hebben via Quizlet.

    x. Kirsten

    Ps we ontmoette elkaar ongeveer tussen 9/10 uur.


    Wie du mir, so ich dir.

    Toch raar dat er zo veel quiletters bij 14 juni waren. Ik heb niemand gezien!/gemeet!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Toch raar dat er zo veel quiletters bij 14 juni waren. Ik heb niemand gezien!/gemeet!
    Idd ik weet.. maar er waren er dus een paar.. Maar ik de hele dag vrolijk door de rij roepen.. Quizlet rockt.. wie doet er quizlet.. iedereen mij kei hard negeren xD.. dat wijs nogal pijnlijk xD.. Whaha


    Wie du mir, so ich dir.

    Ikke was ut niet... Maar toch suc6 met je zoektocht!

    (...) Idd ik weet.. maar er waren er dus een paar.. Maar ik de hele dag vrolijk door de rij roepen.. Quizlet rockt.. wie doet er quizlet.. iedereen mij kei hard negeren xD.. dat wijs nogal pijnlijk xD.. Whaha


    xD Kirsten


    Lalalalalalalala.