• Serieus.
    Stel je voor: Je bent voor het eerst echt verliefd op een jongen, een jongen die je zo speciaal vind en je bent dus echt sùperverliefd erop.
    En na een tijd kom je te weten dat hij homo is.
    Wat doe je dan? Juist, heel erg depri zijn en down zijn enzoo. Zo voel ik me nu dus.
    Ik was/ben, ja nogsteeds verliefd al weet ik dat 't toch niets word, op een jongen die homo is. En ik ben er kapot van.
    Ik was voor het eerst heel erg verliefd, al maanden, en kon echt aan niets anders meer denken dan aan hem. In jaren voelde ik mij niet zo gelukkig, alleen al als ik hem zag.
    Valt hij op mannen.
    Serieus, ik weet geen blijf meer met mezelf, ik wil zelfs het woord 'homo' of 'gay' of eender wat ermee te maken heeft niet meer uitspreken, wat een weirdo ben ik.
    EN ik ben radeloos. Weet er iemand wat ik hiertegen kan doen? Ik bedoel: Kan me niet meer concentreren terwijl ik examens heb en ik slaap nog amper, allemaal dankzij dat.

    LALALALALA schreef:
    Ik ken iemand die dat ook had, maar die kwam daar pas achter nadat ze hem een valentijnskaart met dr naam eronder had gestuurd..x] Misschien word je blijer als je daaraan denkt?(A)

    Stiekem moet ik nu wel toch erg hard lachen :}

    Misschien is hij bi? Jongens worden veel sneller homo genoemd dan meisjes, die worden juist eerder bi genoemd.
    Maar als jij steeds op homo's valt, tsja, daar valt niks aan te doen.
    Jij mag alles doen vind ik behalve 1 dingetje, en dat is namelijk je examens verknallen, of bedoel je daarmee gewoon proefwerken, dat zeggen ze in belgië geloof ik allemaal.
    Nja, gewoon vrienden met hem blijven, vriendschap duurd toch meestal langer dan liefde (A).


    Als je maar een ananas hebt..

    Wacht, heb je het nou over je kapper? ._.


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Wacht, heb je het nou over je kapper? ._.
    dude,,mijn kapper is gay,bijna alle kappers zijn gay :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    SxJxTH schreef:
    (...)dude,,mijn kapper is gay,bijna alle kappers zijn gay :Y)


    Mijn kapper niet :Y) Ik heb namelijk een kapster ^^.


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Wacht, heb je het nou over je kapper? ._.

    zou gekund hebben, maar neen ;]

    xGORGEOUS schreef:
    Dat is heel kut men ;o. Misschien kun je vrienden met hem worden?


    None but ourselves can free our minds.

    wat weirdo? Je bent helemaal geen weirdo je wist het toch niet x)? + er zijn ook mensen die WETEN dat hun vriend homo is en er ook nog op verliefd worden (allez ik dnk toch dt ik dat is heb gehoord ofzo) & I understand dat je je nu 'gebroken' voelt, maar je moet het leren acceptern (I know gemakkelijker gezegd dan gedaan) maar je moet je helemaal niet rot voelen omdat je het stom vindt dat je op iemand verliefd was dt homo is wnt dt is niet stom wnt je wist het niet x) ..
    oh wacht ik heb nog een pot ijs staan in de diepvries:Y) chocola..moet je hebben? Kan mss deugd doen(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    'En na een tijd kom je te weten dat hij homo is.'
    Toen moest ik even lachen. Sorry.
    Euhm niks? Das gewoon kut. Maar dan word je er gewoon hele goeie vrienden mee? Homo's zijn aardig. Denk ik?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Geen idee, vraag voortaan gewoon "heeeeeeh ben jij homo :'D?" ofzo ö


    I don't need words to feel those lips.

    Dat is my 2x overkomen xD HAHAHAHA!


    I want my bloody cheese now!^^

    Je moet het echt van je afzetten en je contreren op je examens. Je kan er niks aan het veranderen als hij homo is. (:

    succes met je examens enzo

    Aah. Shit happends and the perfect man is a gay. Dat wist je al dat ik dat zei.
    Heel veel sterkte <3