• Oké luister.

    Ik hoorde dit viavia, Ze willen via Hyves en zo een heuse Tokio HOtel OORLOG gaan beginnen met alle haters. Kbedoel, van mij mogen al die haters ook dood vallen maar om nou een hele oorlog te beginnen via HYVES kbedoel...Hallo! Doe effe gezond ffzow. Iedereen heef zijn eigen mening, en die haters mogen gwoon neervalln, Maar kvind het wel een beetje vergaan om nou een hele "Oorlog" te beginnen. En hoe willn ze dan een "OOrlog" beginnnen??? Die gaan heus nie afspreke op un één of andere plek om te vechte ffzow. Njaaa....wa vinde jullie ervan??

    Zoude jullie meedoen aan zo'n oorlog??? Wat ik vind dit gwoon echt BUllshit...daar doe ik duss nie aan mee hea

    je moet er helemaal geen aandacht aan besteden. idd vinden ze deze manier van aandacht ookal leuk.
    en soieso.. oorlog is een groot woord. -.-

    Kinderachtig.


    blame the bully.

    Wat voor nut heeft het. Alsof de haters na de 'oorlog' opeens ophouden met th(fans) uitschelden. Komop, het is nutteloos en kinderachtig.

    ja daarom...het is gewoon onzin

    Omg, door die 'oorlog' geef je ze alleen maar wat ze willen hebben: Aandacht! Aandacht die ze niet verdienen!
    Hier heb ik dus al weken terug voor gewaarschuwd -.-" Ik wist gewoon dat dit zou gaan gebeuren. Sommige fans snappen niet dat TH fans boven haters staan en dat altijd zullen blijven.


    Bored.

    Inderdaad. Alsof het zou helpen.

    Ik vind het echt stom...

    maar er zijn Hyves: doodaanth.hyves.nl
    en haataanth.hyves.nl

    en dan denk ik echt van: Jongens komop:|
    laat ons lekker fan zijn:|


    hou je mond joh =')

    ja, maar weet je wat ik nog het raarste vind.

    Kijk Bill vinde ze allemaal een "Wijf" omdat hij (onderanderen) make-up draagt. Maar kbedoel. MCR en Fall OUt boy en zat andere bands dragen toch ook make-up, en die noemt niemand wijven...duss kvind het gewooon zielig. Maar die haters hebbn zowiezo geen leven dat ze TH fans en TH haten, je bent toch ook niet verplicht om ze leuk te vinden, maar houdt je mening dan voor je ajb. KBedoel...als je toch niks aardigs te zeggn heb...houdt dan maar gwoon je mond.

    ik accepteer dat er th-haters zijn.. want die heb je van elke band/zanger/acteur etc.
    maar thhaters gaan gwn ver. . o.0
    maarach. geen aandacht schenken werkt altijd nog t best.
    net als je broer/zus ofz irritant doet werkt t ook beter om niks te zeggen.
    als hun denken dat ze zo geweldig zijn dood bill een wijf te noemen en foto's te bewerken, laat ze dat lekker doen. ik lach me echt dood om hoe geweldig ze het wel niet vinden kill-bill te schrijven. ik bedoel, kinderachtig heid.
    en als die haters hun tijd willen verspillen door het bewerken van foto's, laat ze dat doen. je haalt gwn t bewerkte deel van de foto af als het een leuke is, makkelijk zat.
    laat die haters maar de moeite voor ons doen om 'aparte' thfoto's enz te vinden. wij blij, haters blij.
    we gaan er gwn geen aandacht meer aan schenken, want dan hebben ze hun zin.
    hoe jullie hierover op dit topic zitten vinden hun helemaal geweldig.
    ik zeg 'doe alsof de haters niet bestaan en geef ze geen aandacht.'

    amen

    >.< Daar gaan we weer... dit is al de zoveelste keer.. Laten we het er maar op houden dat TOkio Hotel dit echt neit Cool vind als je erin mee gaat!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik schaam me nu gewoon om fan te zijn -.-" Alleen door die wraakzuchtige kindjes die compleet over de rooie gaan.


    Bored.

    ik accepteer dat er th-haters zijn.. want die heb je van elke band/zanger/acteur etc.
    maar thhaters gaan gwn ver. . o.0
    maarach. geen aandacht schenken werkt altijd nog t best.
    net als je broer/zus ofz irritant doet werkt t ook beter om niks te zeggen.
    als hun denken dat ze zo geweldig zijn dood bill een wijf te noemen en foto's te bewerken, laat ze dat lekker doen. ik lach me echt dood om hoe geweldig ze het wel niet vinden kill-bill te schrijven. ik bedoel, kinderachtig heid.
    en als die haters hun tijd willen verspillen door het bewerken van foto's, laat ze dat doen. je haalt gwn t bewerkte deel van de foto af als het een leuke is, makkelijk zat.
    laat die haters maar de moeite voor ons doen om 'aparte' thfoto's enz te vinden. wij blij, haters blij.
    we gaan er gwn geen aandacht meer aan schenken, want dan hebben ze hun zin.
    hoe jullie hierover op dit topic zitten vinden hun helemaal geweldig.
    ik zeg 'doe alsof de haters niet bestaan en geef ze geen aandacht.'

    amen


    thfans gaan ook veel verder als normale fans.. En dat gaat ook te ver.. Als we vinden dat we haters kunnen corrigeren op hun gedrag.. moeten fans ook maar is normaal gaan doen! Een beetje elkaar lopen vermoorden voor een stukje handoek.. Er komen meisjes bloedend en gewond uit.. Dat is toch gestoord of niet dan? Wees gewoon is heel eerlijk tegen jezelf? Tokio Hotel fans gaan ook veeeeeel te ver!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik schaam me nu gewoon om fan te zijn -.-" Alleen door die wraakzuchtige kindjes die compleet over de rooie gaan.
    IDD!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik schaam me nu gewoon om fan te zijn -.-" Alleen door die wraakzuchtige kindjes die compleet over de rooie gaan.


    kben het helemaal met je eens

    (...)

    thfans gaan ook veel verder als normale fans.. En dat gaat ook te ver.. Als we vinden dat we haters kunnen corrigeren op hun gedrag.. moeten fans ook maar is normaal gaan doen! Een beetje elkaar lopen vermoorden voor een stukje handoek.. Er komen meisjes bloedend en gewond uit.. Dat is toch gestoord of niet dan? Wees gewoon is heel eerlijk tegen jezelf? Tokio Hotel fans gaan ook veeeeeel te ver!

    Dat is waar.