• Oké luister.

    Ik hoorde dit viavia, Ze willen via Hyves en zo een heuse Tokio HOtel OORLOG gaan beginnen met alle haters. Kbedoel, van mij mogen al die haters ook dood vallen maar om nou een hele oorlog te beginnen via HYVES kbedoel...Hallo! Doe effe gezond ffzow. Iedereen heef zijn eigen mening, en die haters mogen gwoon neervalln, Maar kvind het wel een beetje vergaan om nou een hele "Oorlog" te beginnen. En hoe willn ze dan een "OOrlog" beginnnen??? Die gaan heus nie afspreke op un één of andere plek om te vechte ffzow. Njaaa....wa vinde jullie ervan??

    Zoude jullie meedoen aan zo'n oorlog??? Wat ik vind dit gwoon echt BUllshit...daar doe ik duss nie aan mee hea

    Het is ook gewoon helemaal nergens voor nodig. Laat ze toch gewoon hun gang gaan. Vrijheid van meningsuiting heet zoiets mensen! Zij hebben de vrijheid om zo'n dag te organiseren, net zoals wij dat hebben om een Fanmeeting te organiseren. Haters komen ons toch ook niet aanvallen?
    Ze zijn onze aandacht gewoon niet waard. De aandacht die je hun schenkt kun je veel beter aan TH schenken.


    Bored.

    Idd, wat een bullshit!!
    wat is het nut ervan!!
    ze bereiken er toch niets mee, alleen maar aandacht trekkerij!!:@


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    iedereen heeft gewoon zijn eigen smaak en dat moeten ze gewoon leren respecteren.
    En ze zijn gewoon stikjaloers!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dank U en AMEN!


    Bored.

    waar slaat het allemaal op? Is everybody going crazy? (simple plan - crazy. leuk liedje trouwens^^)
    ik zou er zeker niet aan meedoen! ik doe ook niet aan hyves ik zie er het leuke niet van..


    Je moet worden wie je bent.

    gewoon negeren, niet alleen op hyves, maar ook in rl, dat werkt (iig voor mij) vaak het best.

    Kei dom..

    Súperdom. Nee ik zou er nooit aan meedoen. Eerder gezegd; ik zou me afmelden van de TH-Hyve en TH gaan haten.
    Maar negeer die haters gewoon!


    -

    boom boom oorlog (A)


    ik zou er zeker niet aan meedoen! ik doe ook niet aan hyves ik zie er het leuke niet van..

    Ik ook niet...

    (...)

    thfans gaan ook veel verder als normale fans.. En dat gaat ook te ver.. Als we vinden dat we haters kunnen corrigeren op hun gedrag.. moeten fans ook maar is normaal gaan doen! Een beetje elkaar lopen vermoorden voor een stukje handoek.. Er komen meisjes bloedend en gewond uit.. Dat is toch gestoord of niet dan? Wees gewoon is heel eerlijk tegen jezelf? Tokio Hotel fans gaan ook veeeeeel te ver!


    dat is t grootste deel van de fans ook ja. maar in dit geval gaat t niet om th-fans die een oorlog verzinnen.. x]
    ik vind dat alle billfanaten hun gedrag moeten verminderen...
    1. t zijn ookmaar mensen
    2. ze zijn niet heilig.
    3. ze zijn niet perfect.
    4. ze maken net zovaak fouten als wij.
    5. ze zijn gwn t zelfde als ons.
    6. hun vinden t ook niet leuk als je ze de 25/8 loopt op te heiligen [leukwoord.]
    7. BEHANDEL ZE GWN ALS JE JE VRIENDEN BEHANDELD EN BEN EEN NÓRMÁLÉ FAN.


    ja ik ben ook gwn fan.
    ja sommige fans haten me nu. (A)

    (...)
    ja ik ben ook gwn fan.
    ja sommige fans haten me nu. (A)

    Ik haat je niet. Ik ben het helemaal met je eens.


    Bored.

    (...)
    Ik haat je niet. Ik ben het helemaal met je eens.


    Zelfde.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'