• Tom + Chantelle + auto = <3 ??
    Zouden die 2 nou toch iets hebben? :'D

    Edit:

    De kus
    Samen
    Het is echt Tom
    Samen uit
    En nog een keer
    De kus, gefilmt
    Of het is dus wel 1 grote leugen, of er speelt wel degelijk iets tussen die twee :'D


    -

    Weetje ik gaat hier helemaal stuk, echt ik vond die actie zoo geweldig . Als je goed had gezien zoenden ze wel, alleen niet echt ;) Ooogh i love toneel en zeker ook als is die een klootzak, maar wel met ballen. en zeker chantelle vind ik echt gewoon geweldig;)


    Some angels have no wings.

    hopelijk is hij gelukkig (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Best leugisch dat ze helemaal dood waren gaan in die auto. Ik zou zelf ook spontaan een lachstuip krijgen.


    BAM!

    het is een publiciteits stunt denk ik


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Ljubav schreef:
    Tom ziet dr echt uit als een of ander oud ventje :'d

    xD

    Hoezo is Tom een lul?
    Zij doet toch net zo hard mee.
    En so what als het allemaal geplanned was? xD Het werkte? Iedereen kent Chantelle nu.

    Heel lief:]
    Ik zou erg blij voor hem zijn als hij wat met haar kreeg :]

    x.


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Opzich zijn ze wel schattig samen maar ja iedereen wil Tom voor zichzelf toch(A)
    Maar of het waar is? het ziet er echt uit en trouwens lekker boeiend miss een keer goed voor die jongen als hij zich anders gaat gedragen met meisjes xD
    Xx


    I'm a Shadowhunter

    Ahhh wat lief


    I recycle my thoughts.

    Ik had onlangs ergens gelezen dat Tom zich niet wilde binden aan één iemand? Ik denk dat dit dus snel uit gaat, als dit serieus is. En trouwens, wie is die Chantelle? Ze ziet eruit als een bimbo. -mening-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk dat het een leugen is.

    Vond het wel een goede PR stunt opzich, maar als je dan letterlijk gaat toegeven dat het 'niks' was en toch maar gewoon voor het 'zo en zo' was, vind ik dat een beetje dom Tom Kaulitz :Y) :'DD. Maar leuk voor dat Chantelle kind, zal vast wel weer wat meer fans gekregen hebben en ze mocht zoenen met Tom haha, wat zullen daar veel mensen jaloers om zijn geweest (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind ze ook wel een leuk stel, het zal wel goed zijn voor tom om eens te stoppen met dat 'geplay'

    Hyves is sloom, daarom klik ik het niet aan -.-
    -useless-.


    No growth of the heart is ever a waste

    weten jullie hoe oud dit is? =x