• Ik las net een intervieuw over gustav

    stukje:
    Aan het begin van de Schrei Tour, was Bill's stem constant aan het veranderen (Stimmbruch, kneus over here weet het Nederlandse woord niet meer ;__ en tijdens de concerten zong jij de refreinen mee. Ik vroeg me af waarom, ben jij degene die het beste kan zingen?

    Na Bill, kan ik het beste zingen


    mijn vraag is. Is er een filmpje ervan dat gustav meezingt met de refrein en waarop je goed kan horen dat hij zingt?

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor Georg niet :( ik zie alleen z'n mond bewegen.


    It's heavy but you are not the only one

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor Georg niet :( ik zie alleen z'n mond bewegen.


    Lieve sgat(K)

    Geluid harder zetten en Heel goed luistern dan hoor je een klein geweldige stemmetje van georg:P

    (...)

    jah :D ma da filmpje was leuker maar onze ohzofijne youtube moestdat weer nodig eens verwijderen -_-' Heb je georg al hore zinge? ook mooi hoor!
    http://www.youtube.com/watch?v=ulAig0DsC2U

    Ik hoor Georg nie :(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Ik hoor Georg nie :(



    Lieve sgat



    Geluid harder zetten en Heel goed luistern dan hoor je een klein geweldige stemmetje van georg

    Nog meer filmpje waar je gustav goed kan horen?

    (...) Whaaha sexy.. *Journalist*:Ja.. Hoe kan het dat je stem nou zo zwaar word dan? *Bill*:'Ja.. Ik krijg de snor in de keel (nerd)

    Ik vind hem best grappig eigenlijk.. maarja dat zal wel aan mij liggen xD


    Snor in de keel. ik zie bill dat al helamaal zeggen.. en dan zit tom der zo heel serieus naast. ja daar heb ik ook last van gehad.


    <3

    zoals een vriend van mij zou zeggen: SKATTIG!

    zow skattig Muwhahahah!

    Wou ik net zeggen. Ik was bij dat koncert in Oberhausen, hoe geweldig?
    En het was zooooo cute <3


    -

    Ze zijn gewoon CUTE(A)

    Yeaa <3 omg snor in de keel xD


    Your make-up is terrible

    Dunno