• afraid to die?
    Dat wil ik wel eens weten; zijn jullie bang om te sterven?
    Ikzelf niet. Misschien komt dat omdat ik al bijna verdronken ben geweest en dat ik dus bijna dood was.
    Nuja, ben jij bang en waarom wel of waarom niet?

    nee wacht ik kan het beter zeggen, ik ben bang voor het gene dat je niet weet wat er gebeurt na je dood, zeg maar..

    Ja.
    Jajajaja, ik ben freaking bang ervoor.
    Dat ikzelf sterf of iemand dierbaar.
    Waarom? Omdat ik zoiets bijna heb meegemaakt en omdat ik toen pas besefte hoe snel het kan gaan. Ik denk er echt veel over na..
    Je wilt echt niet geloven hoe vaak.

    ik weet niet hoe ik me moet voorstellen om dood te zijn,
    het creept me echt. :$


    It's not the same without you.

    Best wel. Omdat ik niet weet wat volgt op de dood, en ik geloof in reïncarnatie, en ik ben bang dat ik herboren wordt als arm kindje in Afrika.
    Klinkt stom (en is het waarschijnlijk ook) maar daar ben ik echt bang voor :X


    Never run out of reasons to smile...

    ja & nee,
    ja als ik weet dat ik ga doodgaan, als je op voorhand weet dat je dood gaat gaan of je als je weet hoelang je precies nog te leven hebt, zou ik wel bang zijn. en ook vind ik het raar om niet meer te ademen, je hebt er zelf geen besef meer van enzo, maar da lijkt mega eng.

    & Nee als je er geen besef en pijn van hebt. dat je dood bent voor je het weet.

    en ik denk nog het meeste aan als iedereen en alles, weg is in de wereld. wat er dan gaat komen..


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Nee.


    BAM!

    ik vind het leven te mooi om te verlaten...
    ja ik ben bang.


    stay Nyappy

    Van de dood zelf niet. Maar ik ben bang van de eventuele pijn tijdens het dood gaan :X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb er gister nog over nagedacht, vraag me niet waarom.
    Ik ben niet bang, ik ben alleen nieuwsgierig.
    Bestaat er wel echt een brandende hel, of een liefdadige hemel?
    Leven we verder, of is alles stil?
    Zullen onze geesten nog ronddwalen, kunnen we zien, spreken, denken. Zonder dat de realiteit het hoort?
    Over dit soort vragen denk ik altijd na, over hoe dat in werkelijkheid zou zijn, maarja.
    Eerst afwachten tot de dood mij tegemoet komt..


    a figment of your imagination

    Ik WAS nooit bang voor de dood toen ik meermaals lang tijdig heel depressief was.
    Maar nu dat het terug gaat met mij ben ik er wel bang voor ik ben verslaafd aan horror films ma dan denk ik dat alles echt gaat gebeuren en dat ik op vreselijke wijze sterf xD
    Maar als ik nu rustig zou sterven zou ik er vrede mee hebben XD

    Ik ben bang voor de manier waarop ik doodga, niet voor het doodgaan zelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik wel en ook om iemand te zien sterven Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee.
    Waarom? Geen idee, het boeit me gewoon niet ofzo :'D


    Up to the sky, To win, or die!

    nee..
    Ik ben gewoon wel benieuwd of er naa de dood nog iets is dus ik ben eerder niewsgierig..


    I am in love with a fairytail

    xRapunzel schreef:
    afraid to die?
    Dat wil ik wel eens weten; zijn jullie bang om te sterven?
    Ikzelf niet. Misschien komt dat omdat ik al bijna verdronken ben geweest en dat ik dus bijna dood was.
    Nuja, ben jij bang en waarom wel of waarom niet?

    Ik ben ook al twee keer bijna verdronken en heb soms last met ademhalen maar ik ben toch wel een beetje bang om dood te gaan. Maar de keren dat ik dacht dat ik dood zou gaan had ik er op de een of andere manier vrede mee.


    hoi, jij bent leuk.