• afraid to die?
    Dat wil ik wel eens weten; zijn jullie bang om te sterven?
    Ikzelf niet. Misschien komt dat omdat ik al bijna verdronken ben geweest en dat ik dus bijna dood was.
    Nuja, ben jij bang en waarom wel of waarom niet?

    Best wel. Bang dat het pijn doet of zo. Een beetje niet omdat het daarna voorbij is en je niets meer voelt. Alles is gedaan... Het duurde niet lang... Soms...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben bang dat mijn moeder of zusje sterft, omdat mijn vader ook is overleden.


    -

    Nee, ik ben juist bang dat iemand van mijn familie dood gaat.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, absoluut niet.


    You move me ......... Kurt

    Phenomenon schreef:
    Nee, ik ben juist bang dat iemand van mijn familie dood gaat.

    nee, alles is goed als het is dusl nope

    ik ebn niet bang voor de dood. ben eerder bang voor het leven


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    uhm. Ik ben niet bang om te sterven, maar ik vind het wel een raar idee zeg maar, dat je niet weet wat er na de dood komt.. dus ik ben een beetje van wel en van niet.. x'D

    Nee. Dood is dood, merk ik toch niks van.


    Mew <3

    Nee niet echt bang,, Maar wel voor de reacties van de mensen die ik dan moet achterlaten ;'x en wie weet wat me dan staat op te wachten ><


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    heel bang. ik heb mensen zien sterven op jonge leeftijd, en dat gaat mij altijd bijblijven. Ik ben zo bang dat ik ook ga sterven, op dezelfde -pijnlijke- manier waarop ik andere heb gezien.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    vroeger had ik dat, dan dacht ik ' dat moet toch raar zijn, dat je er niet meer bent, dat alles zwart was. ' en dan dacht ik daaraan. Maar toen ben ik gaan geloven in geesten. vooral door lisa williams. zij is een medium (:


    It even took me by surprise

    aan de ene kant wel en aan andere kant niet,, en ..... moeilijk uit te legge xd


    --

    nope, eigenlijk helemaal niet.


    For once I want to be the car crash.