• Ja, ben ik nou de enige daarmee?
    Ik háát die dingen echt diep. Ik haat hem om ze aan te hebben, bah, dan voel ik me zó kut o.o

    Nog meer mensen die dat met me delen of ben ik nou echt als enige zo'n freak?

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Vind het vreselijk om die dingen aan te hebben, alsof iedereen naar je kijkt.. brrr


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik haat bikini's niet allesinds.
    Ik haat wel mijn benen. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb vooral een grondige haat aan een badpak xO Dat vind ik echt zó vreselijk. Niet dat ik me veel beter voel in een bikini hoor, maar als ik zou moeten kiezen dan kies ik toch voor een bikini.

    Ik haat ze ook.
    Ik voel me er veel te naakt in.


    .

    xBiteMe schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Vind het vreselijk om die dingen aan te hebben, alsof iedereen naar je kijkt.. brrr

    Ja inderdaad!
    Ik loop op vakanties altijd in gewone kleding, al is het 3 graden.
    No way dat ik zo'n kutding aandoe o.o

    Ik vind het ook veel te naakt, alsof je in je BH loopt ==' Maar badpak doe ik niet aan, ie vind ik verschrikkelijker.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik haat meer badpakken :X
    Niet dat ik er leuk uitzie in een bikini, maar ik heb nu over mijn broekje gewoon zo'n lang short ^^

    me2
    ik kan er niet tegen
    ik voel me er gewoon niet goed in
    en soms dan moet ik wel(want ik zit op tog bij de reddingsbrigade en moe dus ok zwemmen)maar dan is er een very ulgy kind bij waardoor ik me wel weer goed voel in een bikini
    maarja zij is egt niet 24-7 in het zwamnabd of op 't strand ofsow



    -xx-


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik niet. Ik heb er geen haat aan. x3 Wel aan badpakken. :]


    You'll never dream alone. <3

    Ik voel me altijd zo kaal met een bikini. En alsof iedereen naar me kijkt oO'. Ik ben vandaag naar het zwembad geweest met school, dus helaas moest ik hem aan. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, ik haat dat ook. I Totally understand you.


    Got up on the wrong side of life today

    ik vind het niet erg, vroeger wel. ontzettend zelfs, maar ben nu eindelijk blij met hoe ik eruit zie dus vind ik niet erg als mensen naar je kijken als je erin loopt. aan badpakken heb ik een hekel :')


    -

    Neen,niet echt neen (:'

    nou, ik vind het niet fijn om ze aan te hebben, maar het is wel beter dan een badpak, dus ik moet wel =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik haat het ook, heel hard zelfs.
    Ik ben altijd een heel badpak gewoon, door het competitiezwemmen wat ik al bijna heel mijn leven doe. Met een bikini voel ik me zo naakt en kut en blegh.