• Ja, ben ik nou de enige daarmee?
    Ik háát die dingen echt diep. Ik haat hem om ze aan te hebben, bah, dan voel ik me zó kut o.o

    Nog meer mensen die dat met me delen of ben ik nou echt als enige zo'n freak?

    Ik niet :$


    We can only learn to love by loving.

    de mijne zijn versleten en te klein Ö Kom ik net achter, zie ik daarna dit topic xD

    Ik haat ze niet, moet alleen wel weer heel de vakantie mn buik in houden :(

    heb er totaal geen last van :)

    Ik vind bikini's best ok, ik draag er nu eentje. Ik draag er wel altijd een zwemshort bij want ik heb vette complexen over mijn benen.


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik haat het ook heel erg ja. Ik heb altijd als ik een bikini aan heb een short erover en een t-shirt/hempje aan.
    Maar als ik moet kiezen tussen een bikini of een badpak kies ik wel een bikini.


    Destroy what destroys you.

    Japs, die mening deel ik, ik, maar ik heb eindelijk vanmiddag een goeie gekocht, maar meestal als ik al eens zwem heb ik ook een zwembroek aan,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, valt wel mee.
    Tenminste... als ik weet dat er nergens haar zit, behalve op m'n hoofd dan. (A)


    hoi, jij bent leuk.

    Ik TT-TT
    Ik vind het veel te bloot, en het zit niet lekker.


    Mew <3

    @Cherished: doe jij dan de hele vakantie geen bikini aan?
    Ik dacht eerst aan een badpak kopen, maar dat is ook weer zo... badpak x)


    I clicked my heels and wished for you.

    2Krull4U schreef:
    de mijne zijn versleten en te klein Ö Kom ik net achter, zie ik daarna dit topic xD

    Ik haat ze niet, moet alleen wel weer heel de vakantie mn buik in houden :(


    Ik moet ook mijn buik inhouden. :( Ik voel me altijd zo bekeken in een bikini, maar nu doe ik ook een zwemshort aan. Dat helpt iets en ook een beetje tegen mijn littekens op mijn been.


    Think before you act.

    Idem hiero. Vandaag vroeg iemand me mee zwemmen, ik weigerde. Ik voel me dan zo bloot en kwetsbaar. En wanneer iemand dan een kloteopmerking maakt dan heb je me echt een slag bezorgd. Normaal heb ik schijt aan wat mensen over me zeggen, maar omdat ik me sowieso niet prettig voel in een bikini (in de kleding die ik draag wel) barst de bom alsnog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat bikini's. Ik voel me daar zo enorm dik in. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Sinds ik nu een beetje ben aangekomen voel ik me een stuk zekerder in een bikini. Ik heb er geen problemen mee. :')

    ik hou van bikini's.
    en badpakken, gruwelijk. (6)

    ik vind bikini's net heel leuk ^^
    ik kijk er altijd naar uit als er nieuwe zijn in de winkel,en vind het ook super om te zonnen in mijn bikini =].

    & ik laat de mensen maar kijken,het kan me niet schelen wat ze zeggen (:


    everybody needs a song.