• Ja, ben ik nou de enige daarmee?
    Ik háát die dingen echt diep. Ik haat hem om ze aan te hebben, bah, dan voel ik me zó kut o.o

    Nog meer mensen die dat met me delen of ben ik nou echt als enige zo'n freak?

    Ik haat een bikini én een badpak.
    Daarom dat ik in het hele schooljaar nooit meedeed met het schoolzwemmen. :X

    badpak haat ik meer
    dan voel ik me oud voor zulke dingen x]
    en met bikini, draag ik zo'n jongenszwembroek, dus dat maak niet echt veel uit ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    liever een bikini dan een badpak, maar ik pas ook wel voor rondwandelen in bikini... dan is het echt of iedereen naar je zit te kijken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik haat ze beiden. :'D
    Een bikini doe ik niet aan omdat mijn buik gewoon hartstikke gruwelijk is.
    En een badpak niet omdat dat gewoon hetzelfde is als een onderbroek fzo, en daar voel ik me óok niet prettig in.


    ok

    Ik haad badpakken meer. Maar in een bikini voel ik me gewoon naakt, maar toch draag ik ze. Gewoon zodat ik kan bruinen enzo en als mensen me aangapen. Tsja, ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken, wat meestal niet zo goed lukt en dan trek ik zo'n licht kleedje boven :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xBiteMe schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Vind het vreselijk om die dingen aan te hebben, alsof iedereen naar je kijkt.. brrr


    None but ourselves can free our minds.

    nee


    You can run but not hide

    Je bent niet de enige dus o-o
    Ik voel me dik in bikini's x'D
    en en ik ben heel erg bang dta me tiet er uit floept o_o (wat gister gebeurde =,=)

    Ik doe meestal een bikinitopje en een strandbroek aan, maar in een totale -die amerikaanse meiden altijd aandoen- bikini voel ik me net bloot. gatver. you're not the only one.


    we've only said goodbye with words

    Nouja, liever bikini dan badpak. Maar ik voel me er zeker niet prettig in. Ik ben like, niet de dunste. En soms heb ik echt het idee dat iedereen me aanstaart en denkt; gadverdamme XD
    Mja, :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nope, ik draag veel liever een bikini dan een badpak. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad xD
    Alleen als ik ga zwemmen, maar dan zit je toch onder water :3

    En ja inderdaad, dat is zo badpakkig. ._. Nee dat doe ik dan ook weer niet xD
    Dan maar gewoon helemaal niets, en gewoon kleding voor mij

    Ja, ok. Als je gaat zwemmen valt het wel mee. Maar om er dan weer uit te komen vind ik wel ongemakkelijk x)

    Vraag me af hoe jij dat volhoudt, zonder dat iemand je dwingt ofzo xD Gisteren wilden vrienden van mij ook midden in de nacht gaan zwemmen. Nou, mij niet gezien.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik haat badkleding zowiezo :Y)
    Altijd het gevoel dat iedereen naar je kijkt, het gevoel te hebben dat je lichaam niet goed is, altijd van doe uberdunne mensen zien waardoor je je opeens 20 kilo zwaarder voelt! Ik haat het -_-
    Toch zijn bikiniś minder erg dan badpakken :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik juist helemaal niet Ö
    Ik vind ze juist ontzettend leuk ^^,


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik haat bikkini's niet, ik vind ze juist heel leuk.=') Ik draag liever bikini's dan badpakken, en niemand staart toch... weetje als je ergens in je bikini rondloopt is de kans groot dat de rest van de bevolking daar ook zo 'naakt' rondloopt, dus who cares?^^


    Get outta my head!