• Ja, ben ik nou de enige daarmee?
    Ik háát die dingen echt diep. Ik haat hem om ze aan te hebben, bah, dan voel ik me zó kut o.o

    Nog meer mensen die dat met me delen of ben ik nou echt als enige zo'n freak?

    Ik heb haat aan het badpak dat is zo niet modieus :X In een bikini voel ik me gewoon normaal alleen het is wel net alsof iedereen naar je kijkt maar alles beter dan een badpak!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik eigenlijk niet.. :x

    ik ook hoor
    als ik die dingen moet passen (want ik moet ze verplicht aan anders worden ze om een oft andere reden kwaad op me -.-) sta ik te janken in de pashokjes...


    She said: I gotta find out for myself

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja inderdaad!
    Ik loop op vakanties altijd in gewone kleding, al is het 3 graden.
    No way dat ik zo'n kutding aandoe o.o

    30 graden zekers :')
    ik haat bikini's niet.
    ik ga morgen zwemmen :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb liever een bikini dan een badpak. 8)


    -

    Ben er helemaal mee eens. Zowiezo een freak zou je nooit zijn als je dit denkt x'D
    Ik voel me er ook niet gemakkelijk in. Het laat mij zo Dik/Mollig voelen . Bah! Dat vind ik walgelijk! x'D


    ❤ яσмє''ℓα

    Alysse schreef:
    (...)
    30 graden zekers :')
    ik haat bikini's niet.
    ik ga morgen zwemmen :Y)


    Oh oh neem mij mee, neem mij mee!


    -

    Ik haat ze niet, maar draag er wel altijd een lange zwembroek bij omdat ik me dan meer op mn gemak voel.
    Niet dat ik een lelijk lichaam heb, maar gewoon het gevoel dat iedereen naar je kont staart..;p


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik heb een complex over mijn lichaam, maar toch draag ik een bikini. ooit, als ik een mooi badpak vind, dan zal ik het dragen (:


    It even took me by surprise

    ik heb er geen haat aan, maar ik voel me er nooit echt 'happy' bij, zit alles nog wel goed enzo? x'D

    Ik voel me dan altijd ongemakkelijk ><


    You're a star in heaven.

    xBiteMe schreef:
    @Cherished: doe jij dan de hele vakantie geen bikini aan?
    Ik dacht eerst aan een badpak kopen, maar dat is ook weer zo... badpak x)

    Inderdaad xD
    Alleen als ik ga zwemmen, maar dan zit je toch onder water :3

    En ja inderdaad, dat is zo badpakkig. ._. Nee dat doe ik dan ook weer niet xD
    Dan maar gewoon helemaal niets, en gewoon kleding voor mij

    ike niet echt ik heb liever een bikini aan dan een badpak ><
    maar dan wel een bikini en dan met een veels te groot zwemshort er overheen en niet zon topje met toutjes die zijn zwaar eng als er jongens in de buurt zijn.. wel met een normaal topje ofzo...


    A Noble was Born in Chaos

    jaa.... ik ben best dik en dan schaam ik me dood. en in een badpak ook eigelijk. dus doe ik altijd bikinitopje. met een zwembroek die dan tot je knieën komt en dan een kosrt shirt met van die spagettie bandjes over dat topje heen >< en dan denk je ook 'oke, nu ziet iederreen naar me te kijke><' je voelt de ogen gewoon op je branden

    Bikini vind ik dan wel weer leuker, ookal vind ik mezelf toch een beetje -fat- maar dat heeft iedereen denk ik wel XD en ik ben best heel erg wit XD Dus tja, ik ga maar naar de sport school binnenkort XD Maar ja, bekijk het zo, zodra je in het water bent, zie je er toch niet veel van ^^


    Slowly floating to the sky...