• Ja, ben ik nou de enige daarmee?
    Ik háát die dingen echt diep. Ik haat hem om ze aan te hebben, bah, dan voel ik me zó kut o.o

    Nog meer mensen die dat met me delen of ben ik nou echt als enige zo'n freak?

    Ik voel me met bikini wel naakt, maar ze zijn meestal mooier dan badpakken, maar ik wil in ieder geval een lang broekje..


    Als je maar een ananas hebt..

    Prodigy schreef:
    Ik haat het ook, heel hard zelfs.
    Ik ben altijd een heel badpak gewoon, door het competitiezwemmen wat ik al bijna heel mijn leven doe. Met een bikini voel ik me zo naakt en kut en blegh.

    Ja inderdaad, ik deed waterpolo, en dan vond ik zo'n badpak nooit zo erg. Maarja om nou zo'n ding aan te doen op vakantie xD Want die waterpolo dingen zijn helemaal tot en met je nek omdat iedereen eraan trekt enzo. |:

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja inderdaad!
    Ik loop op vakanties altijd in gewone kleding, al is het 3 graden.
    No way dat ik zo'n kutding aandoe o.o

    Inderdaad. En dan zeggen mijn ouders dat ik niet moet zeuren en gewoon moet omkleden.
    Grrr :((
    Sommige mensen snappen er ook niks van.


    I clicked my heels and wished for you.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, ik deed waterpolo, en dan vond ik zo'n badpak nooit zo erg. Maarja om nou zo'n ding aan te doen op vakantie xD Want die waterpolo dingen zijn helemaal tot en met je nek omdat iedereen eraan trekt enzo. |:

    Joa, indeed. Als je met een badpak op het strand aankomt ofzo, kijkt iedereen je raar aan, toch zeker als je een tiener ofzo bent. ._.

    Ik houd van bikini's, alleen niet van mijn lichaam >< Maar daar heb ik schijt aan! ^^


    Scream for mercy!

    @ xbiteme
    Ja! Mijne zijn eraan gewend, maar ergeren zich er wel aan. :') Maar echt, ze snappen het niet. o.o Alsin écht niet.

    En @ Jolien
    Ja fer sure. <.< Daarom haat ik het strand ook. Ga er nooit heen.

    Same hier. :'D

    Ik heb er geen haat aan?
    Nou, ik versta voor mij onder bikini zo'n bovenstukje en een lang swimshort x]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, ik haat badpakken. Altijd zo lelijk en als er leuke zijn, is het geen goede bruiner! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Valt nog mee ,, maar probeer het te verhinderen x),, en als ik het aandoe draag ik een zwemshort x)

    Lang leven de zwemshorts! <3
    Als ik mijn short aan heb voel ik me veel prettiger :]


    -

    ik haat alles dat met zwemmen te maken heeft.en nu willen 2 vrienden gaan zwemmen als we gaan logeren:( maar ik heb geen bikini dus het gaat niet eens


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    xMAGNIFICENT schreef:
    Ik haat meer badpakken :X
    Niet dat ik er leuk uitzie in een bikini, maar ik heb nu over mijn broekje gewoon zo'n lang short ^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Carnage schreef:
    Ik vind het ook veel te naakt, alsof je in je BH loopt ==' Maar badpak doe ik niet aan, ie vind ik verschrikkelijker.

    Omfg. Je wil niet weten hoe vaak ik in mijn BH rondloop en niemand die er moeilijk over doet.


    Bored.

    als iedereen/de meeste om me heen ook een bikini aanhebben, heb ik er geen problemen mee, maar als ik de enigste ben, vind ik het kut.
    voor de rest vind ik badpakken voor kinders zonder borsten goed, het staat helemaal niet bij mensen met borsten, vind ik dan :X.


    -