• Vond jij TH vroeger leuker dan nu?
    Ik denk dat ik vroeger TH leuker vond dan nu'
    ik weet eigenlijk niet waarom'

    Iemand het met me eens?

    Ja, ik vond ze vroeger ook veel leuker dan nu. Ik vind ze veel te commercieel geworden.

    Tokio Hotel is leuk, was leuk en zal ALTIJD leuk blijven!!
    meine mening xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, ik vond ze vroeger leuker.

    Ze worden idd heel erg comercieël, en ik vind de liedjes saai worden. Ik kan niet wachten op de nieuwe CD, dat pas in 2009 uitkomt. Vind ik best dom eerlijk gezegd, zo verliezen ze wel fans. Maar oké, ze moeten ook niet te druk bezig zijn, daar worden de nieuwe liedjes niet beter op..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Klopt allemaal, maar ze worden ook aan de kant geschoven door andere en nieuwe bands als JB, KP en CB.


    Bored.

    Uhu eigenlijk wel.

    JB, KP en CB schuiven idd Th aan de kant. Maar ook, ik vind dat ze 'streken' hebben gekregen. Ikbedoel, gistere op Werchter Boutique waren ze naar het schijnt pissed of enzoo. Waarom? Don't know want hun concert was FAN-TAS-TISCH

    Maar ondanks dat ze misschien iets minder leuk zijn vind ik ze nogaltyd leuk ^^

    Woow wat een zin xD

    Ja, ik vond ze vroeger ook veel leuker dan nu. Ik vind ze veel te commercieel geworden.

    Amen!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Nee. niet echt, ik vind ze nu en vroeger eve leuk^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja, ik vond ze vroeger leuker.

    Ze worden idd heel erg comercieël, en ik vind de liedjes saai worden. Ik kan niet wachten op de nieuwe CD, dat pas in 2009 uitkomt. Vind ik best dom eerlijk gezegd, zo verliezen ze wel fans. Maar oké, ze moeten ook niet te druk bezig zijn, daar worden de nieuwe liedjes niet beter op..


    Waarom is dat dom?
    Als die cd nou niet sneller kan dan..
    :S


    AAP

    Tokio Hotel is leuk, was leuk en zal ALTIJD leuk blijven!!
    meine mening xD




    (K)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Waarom is dat dom?
    Als die cd nou niet sneller kan dan..
    :S


    Hoezo dom? weetje hoe druk ze zijn? Ze hebben overal fans zitten, en daar komen ook cd's. Ik vind dit dom dat je dat zegt. Ze doen heus hun best hoor!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Amen!


    ze meoten toch ook commercieel worden anders kunnen ze ook door de stront xD als ze niet verder gaan dan verkopen ze nixx en ook geen concrten dan. maar soms is het idd heel erg irri met die stomme fransen en amerikanen(A)

    (...)

    Hoezo dom? weetje hoe druk ze zijn? Ze hebben overal fans zitten, en daar komen ook cd's. Ik vind dit dom dat je dat zegt. Ze doen heus hun best hoor!



    AMEN ik ben het met je eens wijfie (A)
    ze werken weet ik veel hoe hard om fans blij te maken komen ze weer zeiken dat ze te druk doen.

    Uhu eigenlijk wel.
    JB, KP en CB schuiven idd Th aan de kant. Maar ook, ik vind dat ze 'streken' hebben gekregen. Ikbedoel, gistere op Werchter Boutique waren ze naar het schijnt pissed of enzoo. Waarom? Don't know want hun concert was FAN-TAS-TISCH
    Maar ondanks dat ze misschien iets minder leuk zijn vind ik ze nogaltyd leuk ^^
    Woow wat een zin xD

    Ze krijgen een beetje last van kapsones. Idd.


    Bored.

    (...)


    AMEN ik ben het met je eens wijfie (A)
    ze werken weet ik veel hoe hard om fans blij te maken komen ze weer zeiken dat ze te druk doen.


    Dankjewel(:
    Ja sorry hoor, ik vind het zo belachelijk dat je daar boos of dom over doet! Ze hebben het zó ontzettend druk! Wees blij dat ze ons proberen blij te maken! Proberen ze hun best te doen, krijgen ze dit, omg! Ik zal erg teleurgesteld zijn in mijn fans als ster als dit bij mij zou gebeuren.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja! Vooral Bill zag er leuker uit.


    You'd took my breath but I'll survive.